Audi RS Q8 má veľký potenciál na zvýšenie výkonu. V sériovej verzii ho drží pri zemi koncernová politika. Osemvalec s objemom 4,0 l produkuje v sériovom modeli 600 k. Hoci motor má naviac, nemôže predsa prekonávať najsilnejšiu verziu Porsche Cayenne či Lamborghini Urus.
Pre fanúšikov Audi má riešenie oficiálny úpravca značky, spoločnosť ABT. Tá ukázala potenciál motora, ktorého výkon zdvihla na 800 k (589 kW) a krútiaci moment na rovných 1 000 Nm. Upravená pohonná jednotka sa dostane do špeciálnej verzie RSQ8 Signature Edition.
Špeciálny model sa vo veľkých počtoch na cestu nedostane. ABT pripraví iba 8 vozidiel mesačne a za 12 mesiacov celkovo len 96 kusov, viac ich nebude. RSQ8 Signature Edition zrýchli na 100 km/h v priebehu 3,2 s, čím o 0,6 s prekoná sériový model. Maximálna rýchlosť ostáva obmedzená na 315 km/h.
K obrovskému nárastu výkonu nestačí len úprava riadiacej jednotky. ABT vymenilo turbo aj medzichladič. Samozrejmosťou je aj nový výfukový systém so štvoricou koncoviek, každá s priemerom 105 mm.
ABT sa tradične sústredilo aj na dizajn. Prepracovaná je predná časť vrátane mriežky chladiča, spätných zrkadiel, blatníkov, prahov až po zadný spojler. Množstvo prvkov je z uhlíkových vlákien. Pneumatiky majú rozmer 295-35 R23 a sú obuté na 23-placové disky Signature Edition v lesklom čiernom prevedení.
Vo vnútri nechýbajú športové sedadlá s logom ABT a nápisom RSQ8 Signature Edition. Logo ABT sa nachádza na viacerých miestach a nechýba tu množstvo prvkov z uhlíkových vlákien. Cena za úpravu sériového modelu je 129 900 eur, keď k tomu prirátame cenu sériového modelu, dostaneme sa na sumu prekračujúcu hranicu 300 000 eur.