O Baby Bugatti sme prvýkrát informovali už minulý rok v marci. Jeho história však siaha do roku 1926, kedy sa Ettore Bugatti a jeho syn Jean rozhodli prekvapiť Rolanda, Ettoreho najmladšieho syna, hračkárskym modelom Type 35 pri príležitosti jeho štvrtých narodenín. Nakoniec sa stala hračka oficiálnym vozidlom Bugatti, z ktorého sa medzi rokmi 1927 až 1936 vyrobilo okolo 500 kusov. Teraz sa do výroby dostáva model Baby II, z ktorého sa vyrobí presne 500 kusov. Vozidlo, postavené podľa modelu 35, bolo vypredané v priebehu troch týždňov. Kvôli súčasnej zlej ekonomickej situácii však niektorí záujemci objednávku zrušili a niekoľko modelov je ešte voľných.
Spoločnou črtou s pôvodným Baby modelom je pohon zadnej nápravy prostredníctvom elektromotora s batériou. Novinkou je využitie vyberateľných Li-ion batérií a diferenciálu s obmedzenou svornosťou. Baby II dokonca využije aj systém rekuperácie energie pri brzdení. Navyše je určené nielen pre deti, ale aj pre dospelých. Je totiž väčšie ako pôvodné Baby Bugatti. V porovnaní s "dospelým" Type 35 modelom je postavené v mierke 3:4.
Štandardne bude Baby II dodávané s dvoma voliteľnými módmi jazdy. Prvý je určený pre deti, v tom prípade elektromotor poskytuje výkon 1 kW a maximálna rýchlosť je obmedzená na 20 km/h. Dospelí sa môžu spoľahnúť na výkon 4 kW a maximálnu rýchlosť 45 km/h. Ak je to niekomu málo, tak Bugatti na požiadanie ponúka aj špeciálny rýchly režim bez elektrického obmedzenia rýchlosti a s výkonom 10 kW. Maximálna rýchlosť dosiahne v tomto prípade až 70 km/h. Dojazd základného modelu je 25 km, drahších modelov s označením Vitesse a Pur až 50 km, ale len v prípade, kým neaktivujú rýchly režim. Otázkou zostávala pre nás cena, dnes už vieme, že za rovnakú sumu si možno kúpiť aj veľké SUV. Cena základného modelu štartuje na cene 30 000 eur, Vitesse na 43 500 eur a Pur Sang na 58 500 eur.