BMW iX3 bolo predstavené v lete minulého roka. Odvtedy sa ešte ani nestihlo dostať na všetky plánované trhy a už sa dočkalo modernizácie. Štandardne sú modely modernizované po polovici životného cyklu, teda približne po štyroch rokoch od uvedena na trh. Dôvodom skoršej modernizácie bolo, aby elektrický model držal krok so súrodencom BMW X3. Faceliftovaný model X3 ukázala nemecká automobilka približne pred dvoma mesiacmi.
Elektrická verzia iX3 si zachovala rovnakú techniku. Naďalej sa spolieha na batériu s kapacitou 80 kWh (z toho využiteľných je 74 kWh) a elektromotor s výkonom 210 kW. Dojazd podľa normy WLTP je 460 km.
A čo sa vlastne zmenilo? Jemne sa zmenil akurát vzhľad vozidla. Otvory pre nasávanie vzduchu v spodnej časti sú väčšie, rovnako aj obličky nad nimi. Nový tvar majú aj predné svetlá, aby viac pripomínali ďalšie elektromobily ako i4 a iX.
Vo vnútri je pozmenená stredová konzola s novým tlačidlom štartovania a ovládačom prevodovky. Vylepšený je aj multimediálny systém s väčšou 12,3-palcovou obrazovkou. Športové sedadlá sa stali súčasťou štandardnej výbavy. Ponuku rozšírili aj dva nové stupne výbavy M Sport a M Sport Pro.
V galérii nižšie si môžete pozrieť obrázok s priebehom výkonu motora pri rôznych otáčkach, a tak isto aj priebeh nabíjacieho výkon v závislosti od stupňa nabitia batérie.