Nové elektrické SUV sa spolieha na piatu generáciu pohonu eDrive, ktorý je kompaktnejší a výkonnejší. Nemecká automobilka ponúkne svoje SUV vo viacerých konfiguráciách s rôznym výkonom a s rôznou kapacitou batérie. Od začiatku predaja bude k dispozícii model iX xDrive40. Kombinovaný výkon dvojice elektromotorov dosahuje systémové maximum 240 kW. Zaujímavosťou je, že len samotný elektromotor na zadnej náprave vie krátkodobo poskytnúť maximálny výkon až 250 kW, čo je viac ako systémový výkon uvádzaný automobilkou.
Kapacita batéria je v tomto prípade 76,6 kWh (využiteľná kapacita 71,0 kWh) a vozidlo na jedno nabitie prejde 372 až 425 km podľa normy WLTP. Aj tento základný model ponúkne veľmi slušné dynamické vlastnosti a na 100 km/h zrýchli v priebehu 6,1 s.
Druhou verziou v ponuke bude iX xDrive50 s celkovým výkonom 385 kW. Zaujímavé je, že samotné elektromotory sú podľa údajov rovnaké ako v slabšej verzii. Predný ponúka krátkodobý maximálny výkon 200 kW a zadný 250 kW. Rozdiel, umožňujúci produkciu vyššieho výkonu, je zrejme v batérii. V tomto prípade má Li-ion akumulátor, uložený v podlahe, kapacitu až 111,5 kWh (využiteľná kapacita 105,2 kWh). Z 10 na 80 % sa pri použití nabíjačky s výkonom 200 kW nabije v priebehu 35 minút. Dojazd sa v tomto prípade pohybuje od 549 do 630 km podľa WLTP.
Neskôr ponuku rozšíri aj model iX M60 s výkonom 440 kW. Viac podrobností o ňom sa dozvieme neskôr. Slovenskú cenu v tejto chvíli nepoznáme, ale podarilo sa nám zistiť aspoň britskú cenovku. Podľa nej bude začínať cena základnej verzie tesne nad hranicou 80 000 eur. Cena drahšieho modelu iX xDrive50 sa aj kvôli väčšej batérii vyšplhá nad 105 000 eur.