Citroen upravil svoje plug in hybridné jednotky v modeloch C5 Aircross a C5 X. Novinkou pre corssover C5 Aircross je lacnejší a slabší plug in hybrid 180 e-EAT8. Spolieha sa na benzínový šesťvalec s objemom 1,6 l a s výkonom 110 kW, ktorý dopĺňa elektromotor s výkonom 81 kW. Celkový výkon sústavy je 132 kW (180 k).
Batéria s kapacitou 12,4 kWh (využiteľná kapacita 11,3 kWh) mu poskytne dosť energie na prejdenie 58 km v elektrickom režime podľa meracieho cyklu WLTP. Tento slabší plug in hybrid nie je žiadnou novinkou v rámci koncernu Stellantis, len sa teraz dostal aj do modelu C5 Aircross.
C5 Aircross
Popri rozšírení palety pohonov Citroen vylepšil aj silnejšiu verziu plug in hybridu 225 e-EAT8. Výkon 165 kW (225 k) ostal zachovaný. Nová je však batéria, ktorej kapacita vzrástla z 13,2 kWh na 14,2 kWh (využiteľná kapacita 12,9 kWh). Výsledkom je elektrický dojazd na jedno nabitie modelu C5 Aircross 64 km (predtým 55 km).
Vylepšení sa dočkal aj plug in hybridný model C5 X, nie však tak výrazných. Plug in hybrid s výkonom 165 kW (225 k) si ponecháva staršiu batériu s kapacitou 12,3 kWh (využiteľná kapacita 11,3 kWh), napriek tomu sa jeho dojazd zvýšil z 55 km na 63 km. Dôvodom je lepšie manažovanie batérie.