Dacia nedávno začala novú kapitolu, keď prijala novú identitu značky. K dnešnému dňu to zahŕňalo nové logo, ktoré sa objavilo súčasne v rámci celej ponuky (Spring, Sandero, Logan, Duster a Jogger), nových predajných miest, nový dizajn a nové farby.
Novú identitu značky ukáže Dacia širokej verejnosti na autosalóne v Paríži. Vystavený bude celý rad vozidiel, ktoré teraz nesú nový emblém – Dacia Link – kde sa línie "D" a "C" spájajú ako články reťaze
Mat edícia Duster
Ak by sme mali vybrať vozidlo, ktoré je najznámejšie a najviac reprezentuje značku Dacia, tak by ním bol bezpochyby Duster. Od svojho uvedenia na trh v roku 2010 bolo predaných viac ako 2 milióny kusov a stal sa ikonou značky.
Vzhľadom na požiadavky automobilových nadšencov dostane Duster v stánku Dacia čestné miesto so zberateľskou "Mat Edition". Nová edícia dostane motor TCe 150 s dvojspojkovou prevodovkou EDC, najlepšiu výbavu Dacia a exkluzívnu farbu karosérie.
Motor 140 Hybrid v modeli Jogger
Dacia ohlásila aj premiéru motora 140 Hybrid. Túto motorizáciu už poznáme z vozidiel značky Renault, napríklad z modelu Clio. Pozostáva z benzínového štvorvalca s objemom 1,6 l, elektromotora a batérie s kapacitou 1,2 kWh.
Ponuka motorov je v súčasnosti slabším miestom modelu Jogger. Vybrať si možno len litrový trojvalec s výkonom 81 kW, prípadne LPG verziu s výkonom 74 kW. Hybridná jednotka Renaultu bude mať premiéru práve pod kapotou Joggeru. So začiatkom predaja sa počíta od jari 2023.