Príchod nového elektrického Méganu avizoval Renault už dávnejšie. Po zverejnení fotografií maskovanej verzie ho oficiálne predstavil na autosalóne IAA v Mníchove. Mégane E-Tech bude predávaný v dvoch verziách. Slabšia poskytne maximálny výkon 96 kW a krútiaci moment 250 Nm. Silnejšia s výkonom 160 kW a krútiacim momentom 300 Nm zrýchli na 100 km/h v priebehu 7,4 s. Elektromotory poháňajú v oboch verziách kolesá prednej nápravy.
Renault sa v tlačovej správe chváli najmä batériou. S hrúbkou 110 mm je podľa automobilky najtenšou batériou na trhu. Je o 40 % menšia v porovnaní s batériou v Renaulte Zoe, napriek tomu umožní prejsť Méganu na jedno nabitie 300 km. To platí v prípade batérie s kapacitou 40 kWh.
Renault ponúkne v Mégane aj batériu s kapacitou 60 kWh s rovnakými rozmermi. V tomto prípade dojazd narastie na 470 km podľa cyklu WLTP. S hmotnosťou 1 624 kg sa Mégane zaradí medzi ľahšie elektromobily v rámci svojej triedy. V závislosti od verzie môže Mégane E-Tech disponovať nabíjacím systémom s výkonom 130 kW. Batériu dokáže na 80 % nabiť v priebehu 30 minút.
Dizajn modelu nie je po skôr zverejnených fotografiách maskovaného modelu veľkým prekvapením. Mégane pôsobí mohutne, zaujať chce netradičnými dennými svetlami aj vysúvateľnými kľučkami dverí. Vo vnútri sú dominantným prvkom dve 12,3-palcové obrazovky. Multimediálny systém sa spolieha na operačný systém Android a obsahuje Google mapy a hlasové ovládanie rovnako od Googlu.
Elektrický Mégane je od verzie so spaľovacím motorom na tom veľmi podobne rozmermi vnútorného priestoru.
Celkovo má však posádka viac miesta pre rôzne riešenia, ktoré umožňuje elektrický pohon. Dizajnéri si tak mohli pomôcť rovnou podlahou, či vynechaním panelu s radiacou pákou. Nový elektromobil dorazí na trh v priebehu budúceho roka. O cene tak ešte Renault nahlas nehovorí. Očakávať však môžeme cenu, ktorá mu umožní konkurovať Volkswagenu ID.3. Ten začína na cene 33 000 eur.