Nová generácia Hondy HR-V už bola predstavená prostredníctvom fotografií pred pár týždňami a vtedy sa chválila najmä vnútorným priestorom. Honda však neprezradila všetky informácie a v tajnosti držala napríklad technické údaje o hybridnom pohone. Teraz potvrdila použitie dvojice elektromotorov a benzínového motora 1,5 l i-VTEC s výkonom 96 kW a s maximálnym krútiacim momentom 253 Nm.
Usporiadanie hybridného ústrojenstva umožňuje využiť tri režimy jazdy, ktoré sa vyberajú automaticky podľa prevažujúcich jazdných požiadaviek. Pre maximálnu efektivitu sa model HR-V rozbieha v elektrickom režime a plynule prechádza do hybridného režimu, keď je motor pod vysokým krútiacim momentom, zatiaľ čo benzínový motor sa používa na jazdu vo vyšších a konštantnejších otáčkach.
Model HR-V je prvýkrát vybavený technológiou Honda SENSING™, v rámci ktorej dostal širšiu monokulárnu prednú kameru s vyšším rozlíšením. Vylepšený je aj adaptívny tempomat, ktorý vyhodnocuje uhol riadenia a bočnú silu G v spojení s vylepšenými obrazmi z kamier, aby vozidlo počas manévrov zrýchlilo skôr. Týmto sa zaistí bezpečnejší a plynulejší prechod pri preddbiehaní. Nový model bude v Európe k dispozícii koncom roka 2021.