Kia predstavila koncept elektrického SUV EV9 a Hyundai zas svoju víziu s názvom Seven. Ide o autá, ktoré majú veľmi veľa spoločné. Rovnaká je platforma, a aj technika. O nej prezradili obe značky iba základnú informáciu o dojazde 483 km a rýchlosti nabíjania. Batériu možno z 10 na 80 % nabiť v priebehu 20 minút. Obe vozidlá majú protismerne sa otvárajúce dvere, netradičné svetelné lišty a plochy, ale hlavne netradičné riešenie interiéru.
Hyundai napchal do veľkého SUV dokonca gauč a vo videu ukazuje svoju víziu využívania interiéru v budúcnosti. Auto tak môže byť obývačkou, herňou pre otcov rodín, či miestom pre natáčanie videí na sociálne siete. Takéto riešenie v sériových autách môžeme očakávať až neskôr s príchodom vozidiel s autonómnym riadením. Priestorovo náročné riešenie dizajnérom umožnili veľké rozmery vozidla a rázvor náprav až 3 200 mm, čo je o 100 mm viac ako v prípade Kie EV9.
V exteriéri dostalo auto zaoblené tvary a jemné línie. Nenájdeme na ňom prakticky žiadne hrany. Vyslovene extravagantná je zadná časť vozidla so svetlami po celom obvode dverí do batožinového priestoru. Zaujímavo sú riešené aj kolesá s vysúvateľnými klapkami. V jednom momente slúžia na zlepšenie aerodynamiky a po zasunutí zas umožnia chladenie bŕzd.
Sériový nástupca Ioniq 7 príde na trh až v roku 2024 a môžeme očakávať, že sa bude od konceptu značne líšiť. Možno bude extravagantný, ale v interiéri dostane namiesto gauča tri rady sedadiel. Namiesto vysúvateľného joysticku dostane tradičný volant. Hyundai nám konceptom len poodhalil tvary sériového modelu, ale zároveň ukázal technológie, ktoré siahajú do vzdialenejšej budúcnosti ako je rok 2024.