Výrazne väčšiu dávku potešenia z jazdy má priniesť najvýkonnejší sériový Defender s motorom AJ V8. Rovnaký motor používa automobilka vo vrcholných verziách modelov Range Rover Sport a Jaguar F-Type. Pod kapotou Defendera ponúkne prepĺňaný osemvalec výkon 386 kW a krútiaci moment 625 Nm. Na rýchlosť 100 km/h zrýchli tento poriadny kus auta za 5,2 s a dosiahne maximálnu rýchlosť 240 km/h.
Schopnosti najvýkonnejšieho Defendera na ceste nie sú len o silnom motore. Defender si najskôr odkrútil množstvo kilometrov na okruhu Nürburgring a výsledkom je nové nastavenie podvozku a vyladenie prevodovky. Pribudol aj nový režim jazdy Dynamic, v ktorom sa Defender mení na zábavnejšie vozidlo. Cieľom bol poriadny zážitok z jazdy na ceste aj v teréne a Jaguar Land Rover sa to snaží prezentovať aj vo videu.
Výkonnejšia verzia sa odlíši aj drobnými úpravami vzhľadu. Volant je napríklad zabalený do Alcantary a páčky radenia pod ním dostali unikátne chrómové prevedenie. Okrem toho prichádza JLR aj s novými verziami, jednou z nich je Carpathian Edition (Karpatská edícia). Vyznačuje sa kontrastným lakovaním kapoty a dverí batožinového priestoru. Okrem toho je v ponuke už aj čierna kontrastná strecha. Ďalšou novinkou je edícia XS, ktorá nahrádza limitovanú First Edition, dostupnú v prvých mesiacoch výroby.
S príchodom najvýkonnejšej verzie predstavil JLR aj niekoľko drobných zmien. Tou najvýraznejšou je možnosť objednať si model s väčšou 11,4-palcovou dotykovou obrazovkou, ktorá slúži na ovládanie infotainmentu Pivi Pro.