S odstupom roku a pol predstavil Lotus po crossoveri Eletre ďalší model novej generácie. Ide o "štvordverák" Emeya, ktorý ostáva verný športovému zameraniu značky.
Najsilnejšia dvojmotorová verzia disponuje dvojstupňovou prevodovkou a ponúkne výkon 675 kW, maximálny krútiaci moment 985 Nm a dosiahne maximálnu rýchlosť 256 km/h. Na 100 km/h zrýchli v priebehu 2,8 s. Pri jazde vo vysokej rýchlosti si pomôže veľkým prítlačným krídlom s hĺbkou 296 mm, to je o 100 mm viac ako v prípade Lotusu Eletre.
Zadný spojler spolu so zadným difúzorom a prednou maskou patria medzi aktívne aerodynamické prvky. O komfort posádky sa má postarať vzduchový podvozok, ktorý vďaka senzorom vyhodnocuje profil cesty až 1 000-krát za sekundu a prispôsobuje jej pruženie.
Dojazd vozidla zatiaľ Lotus neprezradil, ale batéria s kapacitou 102 kWh by mu mohla umožniť dojazd až 600 km. To sa však nebude týkať najsilnejšej verzie s výkonom 675 kW, ktorá zvládne na jedno nabitie menšiu porciu kilometrov. Lotus Emeya možno nabíjať výkonom 350 kW a nabitie z 10 na 80 % zaberie 18 minút. Za päť minút možno dojazd zdvihnúť o 150 km.
Interiér vozidla je pomerne jednoduchý a dominuje mu veľký displej. Ešte väčší bude head up displej s rozšírenou realitou. Lotus uvádza, že bude mať uhlopriečku až 55-palcov a tiahne sa cez celú šírku čelného skla.