Mercedes Triedy E sa nám ukázal vo svojej šiestej generácii. "Éčko" tradične napodobňuje väčší a luxusnejší model Triedy S. Vidieť to môžeme na prednej maske, ktorá môže byť za príplatok podsvietená. Podobné sú aj predné a zadné svetlomety.
Vo vnútri môže aj Trieda E disponovať veľkými zobrazovacími plochami Superscreen. Tento príplatkový prvok je zmenšenou verziou obrazovky Hyperscreen, ktorou disponuje Trieda S. Superscreen má rovnako jeden väčší displej v strede a dva menšie po stranách - jeden pre šoféra, druhý pre spolujazdca.
V porovnaní s predchodcom je šiesta generácia väčšia vo všetkých smeroch, čo sa má prejaviť aj vo vnútornom priestore. Kapacita batožinového priestoru je 540 l, v prípade plug in hybridných modelov je to kvôli batérii len 370 l.
Pod prednou kapotou pracujú výlučne elektrifikované jednotky, spolupracujúce s 9-stupňovou automatickou prevodovkou. Na začiatku predaja budú k dispozícii dva mild hybridy. Benzínový aj naftový sa spoľahnú na dvojlitrový štvorvalec s výkonom 150 kW (benzín) resp. 145 kW (nafta). Malá elektrická jednotka im môže krátkodobo pomôcť výkonom 17 kW.
Plug-in hybridy E 300 e a E 400 e sa spoľahnú na benzínový dvojliter s výkonom 150 a 185 kW. Počas elektrickej jazdy poženie vozidlo vpred elektromotor s výkonom 95 kW. Systémový výkon verzie 300 e je 230 kW, v prípade 400 e je to 280 kW. Vďaka batérii s kapacitou 25,4 kWh prejdú v elektrickom režime okolo 100 km. Neskôr ponuku rozšíri aj naftový plug-in hybrid 300 de.
Súčasťou príplatkovej výbavy je riadenie zadnej nápravy (zadné kolesá sa môžu natočiť do strán o 4,5 stupňa) a vzduchový podvozok Airmatic s nastaviteľným pružením. Nový Mercedes E sa v Európe začne predávať od leta 2023.