Automobilka sa popasovala s nedotáčavosťou v zákrutách a s naladením podvozka. V Amerike dostane dva benzínové motory SkyActiv s objemom 2,5 l. Na európsku špecifikáciu si ešte musíme počkať.
Mazda6 možno nestrhne davy odvážnymi extravagantnými tvarmi. Vyzerá však veľmi dobre a červená farba jej tiež pristane. Japonská automobilka práve odhalila jej modernizovanú verziu. V exteriéri sa veľa výraznejších zmien neudialo. Nové sú LED svetlá a maska s hrubšou lištou po jej obvode. Výrazná červená farba Soul Red Crystal na fotkách je tiež novinkou v prípade “šestky“.
Mazda sa ale zamerala na úpravu pruženia, geometrie a podvozku s jasným cieľom vylepšiť jazdné vlastnosti auta. Pozitívny efekt máme očakávať v podobe znížených vibrácií, prenikajúcich do kabíny. Plusom má byť aj jemnejší prejazd cez miesta, kde sa mení povrch cesty. Konštruktéri sa pri ladení podvozka popasovali aj s nedotáčavosťou a od vozidla máme čakať v zákrutách neutrálne správanie.
Na americkom trhu bude Mazda 6 ponúkaná s motormi SkyActiv s objemom 2,5 l. V ponuke bude benzínová verzia s turbom a aj bez turba. Otázka je, či sa tieto na dnešné pomery objemné motory dostanú aj do Európy. Určite by sme neboli proti. V európskej konkurencii by Mazda s takouto ponukou motorov rozhodne vytŕčala z radu.
V interiéri kládla automobilka dôraz na kvalitné materiály. Vôbec sa tomu nečudujeme, veď ide o vlajkovú loď značky. Vo vyšších výbavách nájdeme 8-palcový dotykový displej, prístrojový panel so 7-palcovým displejom, ale aj kožu Nappa. Na európsku špecifikáciu si musíme ešte pár mesiacov počkať.