Vďaka novej zadnej časti ľahko rozoznáme verzie pred a po modernizácii. Porsche navyše obohatilo výbavu Macanu o nové komfortné prvky a zväčšilo dotykový displej.
SUV umožňuje prežiť športovým autám. Do veľkej miery to platí aj v prípade Porsche, ktoré vďačí za svoj ekonomický úspech modelom ako Cayenne a Macan. Druhý menovaný podstúpil celkom výraznú modernizáciu. Získal niekoľko technických noviniek a na rozdiel od mnohých faceliftovaných áut v tomto prípade verziu pred a po modernizácii ľahko odlíšime. Platí to minimálne pri pohľade na zadnú časť s prepojenými LED svetlami. Predok je dosluhujúcej verzii podobnejší, ale dizajnéri sa vraj snažili dodať mu dojem širšieho auta.
Porsche Macan Facelift 2018 (15 obrázkov v galérii)
Vo vnútri zaujme príplatkový volant pre verzie s označením GT, ktorý pochádza priamo z modelu 911. Šoférovi to aj v SUV okamžite dá pocit športového auta. Na volante nechýba ani tlačidlo na prepínanie režimov jazdy. Komfortné prvky sa rozšírili o vyhrievanie čelného skla, ale aj ionizátor pre zlepšenie kvality vzduchu. Dotykový displej s full-HD rozlíšením narástol zo sedem na jedenásť palcov. Nastavenie multimediálneho systému si navyše možno prispôsobiť vlastným požiadavkám. Kvôli väčšiemu displeju boli redizajnované a posunuté nižšie aj výduchy ventilácie. Každé Porsche Macan je navyše neustále pripojené na internet, a tak má navigácia aktuálne informácie o premávke.
Bežnou novinkou pri modernizácii sú nové disky kolies a nové farby karosérie. Modrú farbu Miami Blue už poznáme z iných modelov značky, spolu s ňou pribudla aj zelená Mamba Green Metalic a strieborná Dolomite Silver Metalic. Úpravy, spojené s faceliftom, by sa mali dotknúť aj jazdných vlastností. Nové je nastavenie podvozka a Macan bude obutý do nových pneumatík. Zadné kolesá ostali širšie v porovnaní s prednými, čo nie je prekvapením pri drahých športovo ladených SUV. Širšie pneumatiky vzadu umožnia viac vyťažiť zo systému natáčania zadných kolies pri prejazde zákrutou.