Ponuka motorov v prípade Nissanu Juke nemohla byť doteraz chudobnejšia. Pod kapotou pracoval výlučne benzínový trojvalec s objemom 1,0 l a s výkonom 84 kW, zmení sa to až s príchodom novej hybridnej verzie. Hybridný pohon si Nissan požičia od aliančneho partnera - Renaultu.
Srdcom hybridu je benzínový štvorvalec s objemom 1,6 l a s výkonom 69 kW. Prídavný elektromotor s výkonom 36 kW vyvinul práve Nissan a ďalšie časti hybridu, teda vysokonapäťový štartér-generátor, menič a 1,2 kWh vodou chladenú batériu poskytol Renault.
V porovnaní so súčasným motorom ponúkne hybrid o 25 % vyšší výkon a podľa papierových údajov o 20 % nižšiu spotrebu. Dôležitou súčasťou hybridnej motorizácie je multi-módová prevodovka, ktorá používa zubové spojky na radenie 4 prevodových stupňov spaľovacieho motora a 2 prevodových stupňov elektromotora.
Vozidlo vždy štartuje na elektrický pohon a v elektrickom režime môže jazdiť do rýchlosti 55 km/h. Prevodovka je riadená pokročilým algoritmom, ktorý riadi body radenia, regeneráciu batérie, ako aj pokročilú sériovo-paralelnú architektúru. Hnacie ústrojenstvo môže hladko a bez akéhokoľvek zásahu vodiča prechádzať rôznymi možnými typmi hybridizácie (sériová, paralelná, sériovo paralelná) podľa zrýchlenia a požiadaviek na výkon.
Nissan mierne upravil aj dizajn vozidla. Nové je logo vpredu, a aj predná po novom sieťovaná maska s menším otvorom. Úpravou prešli aj otvory pod nárazníkom, aby sa zlepšilo prúdenie vzduchu. Hybrid si vybral aj menšiu daň v podobe zníženia objemu batožinového priestoru o 68 l na 354 l. Ceny hybridného Nissanu Juke zatiaľ nepoznáme, na trh príde v priebehu jesene.