Užitočné zaťaženie pick-upu vzrástlo o 54 až 114 kg v závislosti od verzie a špecifikácie.. Vylepšením prešiel motor, prevodovky, zavesenie kolies, aj brzdná sústava.
Nissan zverejnil ďalšie informácie o vylepšenom pick-upe Nissan Navara. Vylepšenia sa dotkli zavesenia kolies, prevodoviek aj motora s dvoma turbodúchadlami. Štvorvalcová pohonná jednotka s výkonom 120 resp. 140 kW zaostáva za vrcholnou ponukou najsilnejších pickupov na trhu. Nissan sa však chváli zvýšením jeho účinnosti a znížením spotreby na 6,9 l. Ide však o spotrebu, nameranú a vyrátanú podľa starého cyklu NEDC, takže realita bude o poznanie horšia.
Nová šesťstupňová prevodovka modelu Navara sa vyrába v Európe a ide o jej globálne prvé nasadenie. Prevodovka má priniesť výrazné vylepšenie ľahkosti radenia, kratšiu radiacu páku, dokonalejšiu synchronizáciu a nižšie vibrácie. Zmenila sa aj kulisa riadenia, spiatočka sa po novom radí hneď vedľa prvého stupňa. Modernizácia sa dotkla i prevodových pomerov s cieľom priniesť vyššiu úsporu paliva a nižšiu hlučnosť pri jazde po diaľnici. Vylepšením prešla i 7-stupňová automatická prevodovka, výsledkom majú byť jej lepšie reakcie.
Nissan Navara (modelový rok 2020) - 1 (25 obrázkov v galérii)
Model Navara disponuje 5-prvkovým zavesením zadných kolies. Ide o druhú generáciu tohto zavesenia, využívanú na modeloch SUV. Na rozdiel od konkurencie tak Nissan nestavil na listové pružiny a prednejší mu je komfort posádky. Nissan je prvou automobilkou v segmente, ktorá pre svoj pick-up použila 5-prvkové zavesenie kolies. Stalo sa tak v roku 2015 pri modeli Navara s kabínou Double Cab. Tento systém zavesenia prevzal teraz i model s kabínou King Cab a pri tomto type pick-upu ide o svetové prvenstvo. Užitočné zaťaženie modelu s kabínou King Cab sa zvýšilo o 55 – 95 kg (podľa konkrétnej špecifikácie). Pri modeli s kabínou Double Cab narástlo užitočné zaťaženie o 54 – 114 kg. Úpravy predného zavesenia majú priniesť zníženie sily, potrebnej na riadenie. Vozidlo sa tak pri manévrovaní v nízkej rýchlosti vraj bude ovládať jednoduchšie a pohodlnejšie. Nissan vylepšil aj brzdnú sústavu. Priemer kotúčov predných bŕzd sa zväčšil z 296 na 320 mm. Pri zadných brzdách sú teraz namiesto pôvodných bubnov kotúče s priemerom 308 mm.
Nissan Navara (modelový rok 2020) - 2 (21 obrázkov v galérii)
Medzi ďalšie významné nové prvky tohtoročného modelu patrí aj Inteligentný asistent proti kolísaniu prívesu. Tento nový systém predchádza kolísaniu prívesu tým, že sníma uhlovú rýchlosť vozidla a nepatrným pribrzďovaním jednotlivých kolies a znižovaním krútiaceho momentu vracia kontrolu nad riadením vozidla s prívesom.
V interiéri bolo vylepšené prepojenie medzi vozidlom a vodičom. Model dostal do výbavy nový systém NissanConnect a aliančný systém pre konektivitu vo vozidle (systém A-IVC). Informačno-zábavný systém NissanConnect sa dočkal prepracovania hardvéru i softvéru. Zákazníkom to umožní napríklad zrkadliť v systéme vozidla svoj telefón a jeho displej zobraziť na čistejšej 8-palcovej (predtým 7 palcov) viacdotykovej obrazovke s vysokým rozlíšením a rýchlejším časom reakcie.