Subaru predstavilo svoje nové elektrické SUV Solterra. Očakávaný elektromobil bol vyvíjaný v spolupráci s Toyotou a Subaru sa to nesnažilo zakryť. Do veľkej miery ide o kópiu novej Toyoty bZ4X. Rovnaké sú rozmery oboch vozidiel, a až na drobnosti to platí aj pre celkový vzhľad.
Veľkosťou môžeme Solterru prirovnať k Subaru Forester alebo k Toyote RAV4. Od svojej dvojičky sa odlišuje v detailoch, akým je napríklad šesťuholníkový tvar prednej masky. Samozrejme, aj v tomto prípade nejde o klasickú prednú masku, keďže elektromobil nepotrebuje tradične veľké otvory na chladenie motora. Menšie rozdiely môžeme nájsť v predných aj zadných svetlách.
Ešte menej rozdielov môžeme vidieť vo vnútri. Tu sa dvojičky môžu odlíšiť len farebnosťou, použitými materiálmi a prípadne volantom, aj to platí len pre verziu Toyoty bZ4X s novým elektronickým volantom (prepojenie s kolesami nie je mechanické, ale elektronické).
Odlišnosti nenájdeme ani v pohone. Základná verzia sa spolieha na elektromotor s výkonom 150 kW, ktorý poháňa kolesá prednej nápravy. K dispozícii je aj dvojmotorový model s pohonom všetkých kolies s celkovým výkonom 160 kW. Subaru vylepšilo pohon všetkých kolies svojou trakčnou kontrolou X-Mode. Otázkou je, či ide len o marketingový názov, alebo ide o skutočne odlišné nastavenie trakčnej kontroly v porovnaní s Toyotou. Dojazd vozidla sa pohybuje od 460 km do 530 km podľa japonskej normy WLTC.