Peugeot predstavil elektrickú verziu svojich modelov e-308 a e-308 SW. Po modeloch 308 so spaľovacím motorom a plug in hybridným pohonom tak ponuku skompletizuje elektromobilmi. Elektrifikácia sa má prejaviť väčším priestorom pre posádku, francúzsky výrobca však v prvej správe neprezradil vnútorné rozmery.
Nové elektromobily sa spoľahnú na elektrický pohon novej generácie, ktorý parametrami prekonáva menších súrodencov e-208 a e-2008. Výkon elektromotora s nástupom novej generácie elektrického pohonu stúpol zo 100 kW na 115 kW a krútiaci moment dosahuje maximum 260 Nm.
Zmenila sa aj kapacita batérie, stúpla z 50 kWh (45 kWh využiteľných) na 54 kWh (51 kWh využiteľných). Peugeot prišiel s novým chemickým zložením batérie. Asi 80 % tvorí Nikel, 10 % Mangán a 10 % Kobalt. Batéria pracuje pri napätí 400 V a dovoľuje vozidlu na jedno nabitie prejsť až 400 km WLTP).
Dojazdom tak Peugeot e-308 napriek vyššej hmotnosti a výkonnejšiemu elektromotoru prekonáva menších súrodencov, ale dôvodom nie je len o trochu väčšia batéria. Konštruktéri sa zamerali najmä na zníženie spotreby. Optimalizovali hmotnosť, aerodynamiku (vylepšený predok aj prúdenie vzduchu pod autom) a použili pneumatiky s nízkym valivým odporom.
Výsledkom je papierová spotreba 12,7 kWh (WLTP). Podľa Peugeotu ide o najnižšiu spotrebu v rámci vozidiel triedy C. Nabitie batérie z 20 na 80 % zaberie menej ako 25 minút pri použití nabíjačky s výkonom aspoň 100 kW.