S príchodom modernizovaného Range Roveru Sport sa dostal do ponuky aj plug-in hybridný pohon. Milovníkov dynamickej jazdy poteší športová verzia SVR.
Range Rover Sport je akousi výstavnou skriňou automobilky Jaguar Land Rover (JLR). Nič sa na tom nezmení ani s príchodom modernizovanej verzie. Range Rover Sport naďalej ostáva majestátny, vnútri luxusný a vybavený najmodernejšou technológiou značky JLR. Vzhľad vozidla sa modernizáciou výrazne nezmenil. Napriek zmenenej prednej maske, novému nárazníku a svetlám s technológiou Pixel-laser LED Range Rover Sport ostáva verný svojmu štýlu. V prípade hybridnej verzie sa časť prednej masky dá vyklopiť a ukrýva miesto na pripojenie nabíjacích káblov.
Vo vnútri nájdeme Touch Pro Duo infotainment. Ako už z názvu vyplýva, ide o systém kombinujúci dvojicu dotykových obrazoviek. Desaťpalcové obrazovky umožnili odstrániť väčšinu tlačidiel. Nie každému takéto riešenie a spôsob ovládania jednotlivých funkcií vyhovuje, ale Range Rover Sport má vďaka tomu minimalistický dizajn. S rovnakým riešením sme sa stretli aj v modeli Range Rover Velar.
Novinkou je plug—in hybridný pohon. Spoznáme ho podľa označenia P400e s čisto elektrickým dojazdom 51 km. Realita bude o niečo horšia ako papierový údaj. Energia je uložená v Li-ion batérii s kapacitou 13,1 kWh. Jej rýchle nabitie trvá 2 hodiny 45 minút, štandardné nabíjanie doma zaberie sedem hodín. Na výber sú rôzne režimy jazdy - elektrický a hybridný. V hybridnom režime môže šofér aktivovať funkciu šetrenia batérie alebo automatický režim, ktorý sa riadi aj údajmi z navigácie. Ideálne pracuje pri zadaní cieľa cesty do navigácie. Hybridná verzia skrýva pod kapotou štvorvalec s objemom 2,0 l (221 kW), pomáha mu elektromotor s výkonom 85 kW. Celkový výkon hybridnej sústavy je v tomto prípade 297 kW (výkony motorov sa nesčítavajú, keďže maximum dosahujú pri rôznych otáčkach).
Pre milovníkov dynamickej jazdy je určená verzia SVR (na fotografii hore). Motor
V8 s objemom 5,0 l rozbehne Range Rover Sport SVR na 100 km/h za 4,5 s. S touto
hodnotou vystaví svoje výfuky na obdiv aj majiteľom Fordu Focus RS. Maximálny výkon 422 kW robí zo Sport SVR doteraz najrýchlejší Range Rover.