Carlos Tavares, šéf PSA, je zdá sa mužom na pravom mieste. Pred štyrmi rokmi najskôr zachránil pred bankrotom samotný koncern PSA, aby neskôr kúpil Opel a priviedol ho po takmer 20-tich rokoch do zisku.
Naposledy bol Opel v čiernych číslach ešte v roku 1999, a potom sa prepadol do straty na takmer 20 rokov. Zmena prišla až v prvom polroku 2018 krátko potom, ako automobilku kúpil od amerického General Motors francúzsky koncern PSA. Za náhlym obratom sa skrýva osekanie nákladov, ktoré v rámci šetriaceho plánu naordinoval šéf PSA, Carlos Tavares. V rámci škrtov bolo zrušených približne 4 000 pracovných miest a Opel si pomohol aj uvedením modelov Insignia Grand Sport a Grandland X. Profit v prvom polroku dosiahol úroveň 502 miliónov eur, čo je výrazný rozdiel nielen v porovnaní s poslednými piatimi mesiacmi roku 2017 (strata 179 miliónov eur), ale aj s celým rokom 2016, kedy Opel zaznamenal stratu 257 miliónov eur. Rok 2016 bol posledným (celým) rokom, v ktorom bol Opel vlastnený americkým General Motors.
Carlos Tavares sa ukázal mužom na správnom mieste už v roku 2014, kedy zachránil pred bankrotom PSA. O tri roky neskôr už od GM odkúpil Opel a spravil z PSA, do ktorého patria aj značky Peugeot, Citroen a DS druhý najväčší automobilový koncern v Európe z hľadiska množstva predávaných áut. Prvé miesto si udržal koncern Volkswagen. Predaje PSA dosiahli v prvom polroku 2018 rekordný objem 2,2 milióna vozidiel, medzi najväčších ťahúňov sa radili SUV Peugeot 3008 a Peugeot 5008.