Peugeot 508 je vlajkovou loďou francúzskej značky. Pri prechode na elektromobilitu však nehrá vedúcu úlohu a čisto elektrickej verzie sa dočkáme až v druhej polovici dekády. Nie je to o tom, že by Peugeot nechcel alebo nevedel v tejto chvíli priniesť elektrickú verziu svojej vlajkovej lode, je to len o načasovaní.
Peugeot 508 bol predstavený v roku 2018 ešte bez plánu priniesť elektrickú verziu a v súčasnosti by si takáto zmena vyžiadala veľký technický zásah a zrejme zmenu platformy. K tomu dôjde až s príchodom novej generácie.
Pri pohľade na motorizácie modernizácia zásadnú zmenu nepriniesla. Novinkou pre model 508 je akurát slabšia verzia plug in hybridného pohonu s výkonom 134 kW. Okrem toho ostáva v ponuke silnejší plug in hybrid s výkonom 167 kW.
Verzie so spaľovacím motorom sa naďalej budú spoliehať na benzínový agregát 1,2 PureTech a naftový motor s objemom 1,5 l. Oba produkujú zhodne výkon 96 kW. Všetky motorizácie spolupracujú s 8-stupňovou automatickou prevodovkou.
Na vrchole ponuky ostáva Peugeot 508 PSE (Peugeot Sport Engineered) s plug in hybridom a s pohonom všetkých kolies. V tomto prípade dosahuje maximálny výkon až 268 kW.
Modernizovaná verzia sa od súčasného modelu odlíši najmä prednou časťou. Nové logo na novej prednej maske, inšpirovanej Peugeotom 408, predstavuje hlavné zmeny dizajnu. Vo vnútri si Peugeot zachoval viac menej svoju pôvodnú tvár.
Nad malým volantom je umiestnený 12-palcový prístrojový panel s novými možnosťami zobrazenia navigácie, prehrávaných médií, asistenčných systémov a ďalších informácií. Prepínať rozhranie obrazovky možno priamo z volantu. Namiesto joysticku sa automatická prevodovka teraz ovláda menším ovládačom po vzore ostatných modelov Peugeot. S predajom modernizovanej verzie začne Peugeot ešte v prvej polovici tohto roku.