Peugeot prichádza s pomerne výraznou modernizáciou modelu 208, ktorá sa dotkla vzhľadu aj techniky. Na fotografiách sa pozeráte na elektrickú verziu s označením e-208. Všimnúť si môžeme úplne novú prednú časť s masívnou maskou, na ktorej sa nachádzajú prvky vo farbe karosérie. Denné svetlá sú teraz oddelené od hlavných svetlometov. Celkovo vyzerá predná časť masívnejšia, vozidlo si pritom zachovalo rovnaké rozmery.
Vzadu sa tiež zmenili svetlomety, kde zmenili LED pásy svoju orientáciu z horizontálnej na vertikálnu. Okrem toho pribudli dve nové lakovania - žltá Agueda Yellow a sivá Selenium Grey. Nový je aj dizajn diskov.
Vo vnútri bol nahradený 7-palcový dotykový displej novším a väčším 10-palcovým displejom. Prístrojový panel základnej verzie bude analógový s malým 3,5 palcovým displejom v strede. Vo vyšších výbavách má svoje miesto 10-palcový digitálny prístrojový panel.
Medzi motormi nájdeme aj novinky, ale základná motorizácia v podobe trojvalcového motora 1,2 l PureTech ostáva nezmenená. V ponuke je verzia s výkonom 56 kW s 5-stupňovou prevodovkou, aj výkonnejší model - 75 kW + 6-stupňová manuálna prevodovka.
Novinkou sú mild hybridné jednotky s výkonom 75 kW a 100 kW. V oboch prípadoch motor spolupracuje so 6-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou, spojenou s prídavným elektromotorom. Výhodou je vyšší krútiaci moment pri nízkych otáčkach a podľa Peugeotu aj o 15 % nižšia spotreba.
Elektrická verzia s označením Peugoet e-208 už prišla s vylepšenou technikou koncom roku 2022, a preto sme sa teraz nedočkali žiadnych technických zmien. Pre pripomenutie elektromobil sa spolieha na batériu s využiteľnou kapacitou 51 kWh a na jedno nabitie prejde 400 km (WLTP). Batériu možno nabíjať maximálnym výkonom 100 kW a zvýšenie kapacity z 20 na 80 % zaberie 25 minút.