Vyšší výkon a modernejší dizajn vo vnútri aj vonku vystihuje zmeny, ktoré priniesla v poradí už druhá modernizácia súčasnej generácie Porsche Macan. V ponuke zostávajú verzie Macan, S a GTS. Turbo sa už pokračovania nedočkalo. Na vrchole ponuky bude GTS, spoliehajúci na na benzínový V6 biturbo motor s objemom 2,9 l. Po novom ponúkne výkon 324 kW, čo je o 44 kW viac v porovnaní s predchodcom. Na stovku zrýchli v priebehu 4,3 s a príplatkový balík Sport Chrono mu dovolí dosiahnuť rýchlosť 272 km/h.
Rovnaký motor poslúži aj pre verziu S, v tomto prípade bude jeho výkon limitovaný na 280 kW (+ 20 kW v porovnaní s predchodcom). Základný model sa spoľahne na vylepšený štvorvalec s objemom 2,0 l. Po novom ponúkne výkon 195 kW. Všetky motory sú spojené so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou a poháňajú kolesá oboch náprav.
Modernejší vzhľad dosiahli dizajnéri niekoľkými úpravami. Nové sú LED svetlá, predná maska aj zadný difúzor. Ponuku navyše rozšírilo aj sedem nových diskov. Vo vnútri sa Macan vďaka novej centrálnej konzole približuje k väčšiemu bratovi Porsche Cayenne. Novinkou sú svietiace dotykové plochy v okolí displeja, ktoré nahradili klasické tlačidlá. Porsche sa v poradí druhou modernizáciou snaží predĺžiť život Macanov so spaľovacím motorom. V pláne je už nová generácia s elektrickým pohonom, ktorá sa na cesty dostane v roku 2023. Aspoň nejaký čas budú elektrický Macan a Macan s benzínovými motormi koexistovať vedľa seba.