Škoda Karoq Scout dostane už v štandardnej výbave pohon všetkých kolies. Od základnej verzie ju odlišuje najmä robustnejšia ochrana karosérie.
Rodina modelov Scout sa po Octavii a Kodiaqu rozrastá o nového člena. Ďalším vozidlom, vybaveným pre jazdu v ľahkom teréne, je Škoda Karoq Scout. Na prvý pohľad sa odlíši robustnejšími ochrannými prvkami spodnej časti karosérie, ktoré dostali striebornú farbu. Karoq Scout bude zdolávať nespevnené cesty na 18-palcových kolesách Braga v antracitovo čiernej farbe. Alternatívou, skôr určenou na asfalt, sú 19-palcové kolesá Crater. Chýbať nemôžu emblémy Scout na predných blatníkoch. V interiéri chce Scout upútať poťahmi s čiernohnedým kontrastným prešívaním.
Pri výbere režimov jazdy logicky nechýba voľba off-road. Karoq Scout sa pri jej zvolení a výjazde do terénu môže oprieť o pohon všetkých kolies, ktorý bude v tomto prípade dodávaný štandardne. Pod kapotu sa dostanú tri rôzne motorizácie. Benzínový motor 1,5 TSI s výkonom 110 kW bude spojený so sedemstupňovou dvojspojkovou prevodovkou DSG.
Alternatívu tvoria dve verzie motora 2,0 TDI s výkonom 110 kW a 140 kW. Prvý z nich môže spolupracovať so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou alebo sedemstupňovou DSG prevodovkou. Druhý sa spolieha výlučne na DSG prevodovku a v prípade Karoqu Scout bude vrcholnou motorizáciou.