Kodiaq dostal po piatich rokoch od predstavenia nový šat. Nová kapota je posunutá viac dopredu a zasahuje do prednej masky, ktorá je teraz o niečo širšia. Zmenený je aj predný nárazník s výraznejším tvarovaním. Úprava otvorov pre nasávanie vzduchu priniesla nielen zmenu vzhľadu, ale aj zlepšenie aerodynamiky. To isté sa dá povedať o zadnom spojleri. Okrem iného sú vzadu hlavným poznávacím znakom nové tenšie svetlá.
Vynovený interiér
Vo vnútri sa Škoda zamerala na komfort. Prejavilo sa to aj novou masážnou funkciou ventilovaných sedadiel. Pre modernizáciu je typické použitie nových dekoračných materiálov s cieľom vytvoriť dojem kvalitnejšieho interiéru. Rovnako postupovala aj Škoda a v Kodiaqu nájdeme nové prešívanie palubnej dosky a sedadiel, aj nové materiály a farby. Vylepšením prešiel aj audiosystém. Poznávacím znakom modernizovaného modelu bude vo vnútri dvojramenný volant, ktorý už poznáme z ďalších modelov.
Novšie motory
V motorizáciách sa toho nič zásadné neudialo. Základný motor 1,5 l TSI bude ponúkaný s pohonom predných kolies a manuálnou prevodovkou. Výkonnejšie verzie dostanú štandardne pohon všetkých kolies a 7-stupňovú automatickú prevodovku. Dva naftové motory 2,0 TDI a tri benzínové jednotky prichádzajú v rôznych výkonových stupňoch od 110 kW do 180 kW.
Najsilnejším motorom bude benzínový štvorvalec 2,0 TSI s výkonom 180 kW (245 k), ktorý je vyhradený pre RS model. Práve motor 2,0 TSI môžeme považovať za najväčšiu novinku, keďže dosluhujúci model s označením RS sa spoliehal len na "naftovú silu". Oba naftové motory patria do novšej generácie Evo a sú vybavené dvojicou katalyzátorov, ktorých úlohou je znížiť emisie NOx o 80 %.
Škoda rovno ukázala okrem základného modelu aj verzie Sportline, L&K a RS.