Zatiaľ čo v prednej časti sa novinka dizajnovo zhoduje s elektrickým SUV Enyaq iV, smerom dozadu strecha plynulo klesá a podľa Škody bude novinka pripomínať žltú štúdiu Vision iV. Vďaka splývavej zadnej časti sa konštruktérom podarilo mierne vylepšiť aerodynamiku novinky.
Súčiniteľ odporu vzduchu cx 0,247 je tak nižší ako v prípade Enyaqu iV. Zlepšenie sa prejaví v praxi miernym zvýšením dojazdu podľa normy WLTP z 520 na 535 km. Štandardom u tohto karosárskeho variantu je sklenená panoramatická strecha. Nové tvarovanie zadnej časti auta prinieslo aj zmeny rozmerov; zatiaľ čo rázvor (2 765 mm) a šírka (1 879 mm) ostávajú zachované, s dĺžkou 4 653 milimetrov je Enyaq Coupé o 4 milimetre dlhší a o 1 milimeter vyšší.
Napriek klesajúcej streche ponúkne elektrické SUV pomerne veľký kufor s objemom 570 l. Je to len o 15 l menej v porovnaní so starším súrodencom. Záujemcovia budú mať na výber tri úrovne výkonu a dve batérie s rôznou kapacitou.
Základné prevedenie 60 ponúkne batériu s celkovou kapacitou 62 kWh (58 kWh využiteľných) a disponuje elektromotorom s výkonom 132 kW, ktorý poháňa zadnú nápravu. Prevedenie Enyaq Coupé iV 80 má takisto pohon zadných kolies, výkon elektromotora 150 kW a kapacitu batérie 82 kWh (77 kWh využiteľných). Práve toto prevedenie sa môže pochváliť maximálnym dojazdom vyše 535 kilometrov na jedno nabitie. Špičkou ponuky je verzia 80x s pohonom všetkých kolies, ktoré využíva batériu s vyššou kapacitou a disponuje systémovým výkonom 195 kW.