Popri premiére novej Škody Enyaq Coupé iV nezabudol český výrobca ani na pôvodný Enyaq iV. Všetky modely s dátumom výroby od januára 2022 dostali viacero vylepšení, zrejme s cieľom, aby Enyaq nezaostával za novším a trochu modernejším bratom.
Rozdiel medzi oboma modelmi bol napríklad v rýchlosti nabíjania a Enyaq to teraz dorovná. Škoda zvýšila maximálny výkon nabíjania verzie iV 80 zo 125 kW na 135 kW. Menej výkonná verzia iV 60 teraz umožňuje nabíjanie výkonom 120 kW namiesto pôvodných 100 kW.
Pre majiteľov modelu s pohonom všetkých kolies pribudol aj nový režim jazdy Traction mode. Aktivuje sa prostredníctvom obrazovky infotainmentu a výsledkom je lepšia trakcia a lepšie rozdelenie sily medzi nápravy pri jazde na šmykľavom povrchu. Funkcia Battery Care Mode zas slúži na zabezpečenie optimálneho nabíjania batérie, a tým aj predĺženie jej životnosti. Po jej aktivovaní prostredníctvom infotainmentu sa pri najbližšom nabíjaní batéria nabije maximálne na 80 %.
Zlepšenie prichádza aj v oblasti plánovania nabíjania počas dlhých jázd. Po zadaní cieľa do navigácie Enyaq odhadne, akú kapacitu bude mať batéria v cieli. Šofér tak môže ľahšie odhadnúť nutnosť nabíjania na trase bez prepočítavania dojazdu a kilometrov.
Obrazovka nabíjania bola navyše prepracovaná tak, aby zobrazovala viac informácií a ďalšie funkcie vrátane možností nabíjania striedavým prúdom, preddefinovaného nabíjania a predprípravy kabíny.
Vylepšený bol aj asistenčný systém Travel Assist. Teraz dokáže vďaka novej funkcii Narrow Lane Assist rozoznávať aj dočasné žlté čiary, bariéry vedľa jazdného pruhu a zvládnuť vozidlu prejazd zúženými pruhmi. Tlačidlo na volante teraz okrem aktivácie/deaktivácie umožní aj prepínanie režimov asistenčných systémov. Po vypnutí vozidla a jeho opätovnom naštartovaní bude aktívny posledný zvolený režim.