Škoda Karoq sa štyri roky po svojom predstavení ukázala v modernizovanej podobe. Drobné zmeny v dizajne nie sú len o vzhľade, ale prinášajú aj funkčné vylepšenie v podobe lepšej aerodynamiky. Škoda za týmto účelom upravila otvory pre nasávanie vzduchu, kolesá, zadný difúzor, ale aj tvar palivovej nádrže.
Predná maska je širšia so zvislými rebrami. Prerobené sú aj predné svetlá s novým svetelným podpisom, Karoq si však zachoval "štvor-oké" riešenie. Za príplatok je už možné objednať si aj LED Matrix svetlá. Zadné svetlomety sú tenšie a po odomknutí vás privítajú menšou svetelnou šou. Novinkou vo vnútri je balík Eco, ktorý prináša udržatelné a recyklované materiály. Škoda začne montovať digitálny prístrojový panel v dvoch veľkostiach s uhlopriečkou 8-palcov v lacnejších verziách a s uhlopriečkou 10,25-palcov vo vyšších stupňoch výbavy.
Ponuka motorov ostáva bohatá, základom je trojvalec s objemom 1,0 l a s výkonom 81 kW a dopĺňa ho štvorvalec 1,5 TSI s výkonom 110 kW. Naftové motory 2,0 TDI produkujú výkon 85 resp. 110 kW. Vrcholnou motorizáciou je motor 2,0 TSI s výkonom 140 kW a s pohonom všetkých kolies. S výnimkou trojvalca sú všetky motory dostupné nielen so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou, ale aj so 7-stupňovou automatickou DSG prevodovkou.
Ceny modernizovaného modelu zatiaľ nepoznáme, ale vzhľadom na súčasnú situáciu v automobilovom priemysle a drobné vylepšenia môžeme očakávať ich mierny rast.