Európsku premiéru zažíva v Paríži Toyota Camry. Na starý kontinent sa toto vozidlo vracia po 14-ročnej prestávke. Camry je v dnešnej dobe unikátnym vozidlom z pohľadu predaja. Napriek veľkému zameraniu zákazníkov na SUV a absencii predaja Camry v Európe sa z tohto sedanu ročne predáva až 700 000 kusov. Príchodom na európsky trh chcú Japonci toto číslo ešte zvýšiť. Dizajn Toyoty Camry neodporuje vkusu európskeho zákazníka. Sedan nepôsobí ako vesmírna loď a napriek viacerým hranám a prelisom má skôr elegantný vzhľad.
Vpredu zaujme rozmernou spodnou častou masky chladiča. Vrchná je podstatne menšia, so svetlami vytvára jednu líniu a je do nej zakomponovaný znak japonskej automobilky. Na kapote nájdeme množstvo hrán, ktoré vyvolávajú najmä na bokoch dojem šíriacej sa vlny. Napriek hranám a rozmernej maske však Camry nepôsobí agresívne a to platí, nech sa na ňu pozriete z ktorejkoľvek strany. Dobrou správou pre pasažierov vzadu je, že strecha kabíny sa výraznejšie zvažuje až za zadnými sedadlami.
Ešte pred pár rokmi na nás japonské palubné dosky pôsobili zvláštne, stroho. Teraz svojím vzhľadom dokážu konkurovať aj luxusným európskym autám. Platí to nielen pre Lexus, ale aj pre Toyotu. Minimálne na fotkách vyzerá interiér Camry veľmi hodnotne. Horizontálne členenie, na pohľad kvalitné materiály a elegantný dizajn posúvajú Toyotu do dobrej spoločnosti.
Zaujímavo je riešený stredový tunel, ktorý je jednoznačne orientovaný na vodiča. Od spolujazdca je vizuálne oddelený. Na pohľad dobre pôsobí aj 8-palcový dotykový displej, ktorý je na rozdiel od dnešnej módnej vlny "plávajúcich" displejov vstavaný do palubnej dosky. Nevýhodné sa to môže javiť pri jeho obsluhe, kedy musí šofér sklopiť pohľad nižšie. Základné informácie sa však šofér dozvie z 10-palcového head-up displeja. Na fotografii nižšie môžeme vidieť lištu s textúrou drevenej kresby. K dispozícii je aj ozdobné obloženie s motívom „tigrieho oka“, ktoré vytvára pocit hĺbky a lesku, meniaceho sa v závislosti od uhla pohľadu tak, ako v rovnomennom kameni tigrie oko. Pasažieri vzadu dostanú za príplatok delené sedadlá v pomere 40:20:40 s elektrickým sklápaním a k tomu dotykové ovládanie (klimatizácie, audiosystému a sklápania sedadiel) zabudované do lakťovej opierky.
O pohon sa v prípade Toyoty už tradične postará hybridná pohonná jednotka, ktorej základ tvorí nový benzínový štvorvalec s objemom 2,5 l. Celkový výkon 160 kW urobí z Camry slušného predátora ciest. Papierovú spotrebu paliva 4,2 l/100 km berieme s rezervou, minimálne, kým sa na Camry neprevezieme. Pre lepší zážitok z jazdy môže šofér využiť manuálne radenie pákou na stredovom tuneli. Nová technológia Shiftmatic v ňom vyvolá dojem použitia šesťstupňovej automatickej prevodovky. Zatiaľ nie je známe, či Camry príde aj s ponukou ďalších benzínových motorov, s naftou počítať netreba.