
Názov nového modelu naznačuje príbuzenský vzťah s modelom C-HR a skutočne je tomu tak, pokiaľ sa zameriame na siluetu vozidla s klesajúcou strechou. Podobnosť v dizajne je viditeľná na prvý pohľad. Označenie "+" prináša podľa Toyoty väčšiu variabilitu a praktickosť.
V skutočnosti však modely C-HR a C-HR+ nemajú až tak veľa spoločné. Nový elektromobil mal pôvodne zrejme dostať meno bZ3X, a tým sa odhaľuje jeho príbuzenský vzťah k modelu bZ4X. Toyota od týchto ťažko zapamätateľných názvov upúšťa, a aj model bZ4X by mal v budúcnosti dostať skutočné meno.
S dĺžkou 4 520 mm a rázvorom náprav 2 750 mm sa C-HR+ veľkostne zaradí pod model bZ4X. Japonská automobilka zdôrazňuje veľký vnútorný priestor pre posádku, batožinový priestor má objem 416 l.
Podľa predbežných výsledkov (k oficiálnej homologizácii vozidla ešte nedošlo) bude dojazd vozidla 600 km (WLTP). Konkrétne číslo bude závisieť od pohonu a hlavne batérie. Tá väčšia má kapacitu 77 kWh a na výber bude aj menšia s kapacitou 57,7 kWh.
Jednomotorové verzie majú pohon predných kolies, dvojmotorové poháňajú obe nápravy. Na vrchole ponuky bude stáť dvojmotorový model s výkonom až 252 kW. Túto vylepšenú motorizáciu dostane teraz aj väčšia Toyota bZ4X. Jednomotorové modely ponúknu výkon 123 kW v prípade menšej batérie a 165 kW v prípade väčšej batérie. Maximálny nabíjací výkon pri použití nabíjačky s jednosmerným prúdom je 150 kW.
Toyota C-HR+ vstúpi na vybrané európske trhy koncom roka 2025, vo zvyšných európskych krajinách sa objaví následne začiatkom roku 2026.