Polestar, značka patriaca pod Volvo už v nedávnej minulosti, prišla so zvýšením výkonu a dynamických schopností dvojmotorovej verzie Polestar 2. Vtedy jej k tomu stačila úprava softvéru. Teraz sa Polestar sústredil na zlepšenie jednomotorovej verzie elektromobilu Polestar 2.
V tomto prípade už nestačila len úprava softvéru na diaľku, a tak sa zmeny dotknú len nových vozidiel. Vďaka úprave chemického zloženia batérie stúpla jej kapacita zo 64 kWh na 69 kWh a dojazd sa podľa WLTP predĺžil na 474 km. O málo vzrástol aj výkon elektromotora na 170 kW a vyšší je aj nabíjací výkon 130 kW.
Polestar sa pri inováciách zameral aj na "zelenšiu" výrobu. Použitím hliníka, vyrobeného s pomocou zelenej energie, na výrobu puzdra batérie klesne produkcia CO2 pri výrobe jedného vozidla o 750 kg.
"Bol spustený prvý pilotný projekt, ktorý nahradil hliník v kolesách nízkouhlíkovým hliníkom, ktorý sa vyrába pomocou obnoviteľnej energie. Očakávame, že to povedie k zníženiu emisií CO2 o 600 kg na auto pre Polestar 2 v druhej polovici roka. Spolu s vylepšením hliníka v puzdre batérie očakávame celkové zníženie o približne 1 350 kg na auto."
Okrem toho sa dočkal Polestar 2 ďalších drobných vylepšení v podobe nových materiálov v interiéri, nových lakovaní karosérie a nových 19 a 20-palcových kolies. Vylepšené bolo ešte tepelné čerpadlo, ktoré teraz dokáže optimálne fungovať v širšom teplotnom rozmedzí od -7 °C do +25 °C. Vylepšenia sa ozrkadlia aj na vyššej cene vozidla.