Dlhodobým cieľom Brabham Racing je pretekanie v Le Mans. Prvým krokom je superauto BT62, určené výlučne na pretekársku trať.
Značka Brabham má už 70-ročnú históriu. Písať sa začala v roku 1948, keď Jack Brabham debutoval na okruhu Paramata Park Speedway. Veľká časť histórie Brabhamu je spojená s účinkovaním v F1, ktoré sa skončilo v roku 1992. Za vzkriesením značky Brabham Racing v roku 2014 stojí najmladší syn Jacka Brabhama, David. Začiatkom 90-tych rokov neúspešne nakukol do sveta F1, neskôr zvíťazil na legendárnych vytrvalostných pretekoch v Le Mans. Podarilo sa mu to dvakrát v kategórii GT1 a v roku 2009 aj v najvyššej kategórii prototypov LMP1 v Peugeot 908 HDi FAP. V roku 2014 po smrti Jacka Brabhama ohlásil David znovuzrodenie značky Brabham. Výsledkom posledných rokov je nový model s označením BT62. Superauto, určené výlučne na pretekársku trať, už na prvý pohľad vyniká výraznými tvarmi. Obrovské prítlačné krídlo vzadu, difúzor a ďalšie časti neslúžia len na okrasu, o čom svedčí prítlak až 1 200 kg. Popritom je vozidlo veľmi ľahké. Využitie Kevlaru a uhlíkových vlákien znížilo hmotnosť na úroveň 972 kg bez prevádzkových náplní. V strede umiestnený atmosférický motor V8 s objemom 5,4 l produkuje výkon 522 kW a krútiaci moment 666 Nm. Brabham si novým vozidlom pripomína 70 rokov existencie, a aj preto sa na okruhy dostane len 70 kusov modelu BT62.
Cena milión libier za kus (v prepočte 1,134 milióna eur) rozhodne nie je nízka. Zákazník za ňu dostane nielen slušný výkon, ale aj pretekársky interiér. Pretekárske sedadlá z uhlíkových vlákien so šesťbodovými bezpečnostnými pásmi spĺňajú predpisy FIA. Odmontovateľný volant pripomína F1, čo je pri podobných autách dnes v móde. Vpravo od volantu sa nachádza zástup tlačidiel. Ovládajú sa nimi základné funkcie ako smerovky, svetlá, stierače ale aj nastavenie ABS či trakčnej kontroly. Brzdový a plynový pedál je nastaviteľný, radenie šesťstupňovej prevodovky ovláda jazdec prostredníctvom páčok pod volantom.
Nový Brabham BT62 je len začiatkom na ceste značky do sveta motošportu. Dlhodobým cieľom ostáva pretekanie v Le Mans. "Môj otec bol neuveriteľne odhodlaný uspieť a rovnako ako on som neúnavne pracoval, stavajúc na mojich skúsenostiach pretekára, lídra a mentora, nikdy nestratiac cieľ z dohľadu", komentoval svoje úsilie David Brabham.