Posádka v novom pickupe, predávanom v Afrike, by pravdepodobne utrpela fatálne zranenia. Oproti tomu posádka európskeho Nissanu by zrejme odkráčala po svojich.
Nové africké auto, alebo používané európske. S takouto otázkou sa asi nik v Európe nestretáva, ale keby ste sa sťahovali do Afriky, tak si radšej nechajte svoje staré európske auto. Z pohľadu bezpečnosti v prípade nehody je európsky model výrazne lepší, aj ak je starší. Dokazuje to test organizácie Global NCAP, ktorá proti sebe postavila "africký" Nissan NP300 Hardbody (2019) a starší "európsky" Nissan Navara NP300 (2015). Čelný náraz pri rýchlosti 56 km/h rozbil obidve autá. Ale zatiaľ, čo z európskeho modelu by posádka pravdepodobne odkráčala po svojich, tak šofér afrického Nissanu by pravdepodobne utrpel fatálne zranenia.
Pri samotnom náraze sa ukázala rozdielnosť v tuhosti karosérie. Kokpit afrického auta doslova skolaboval a volant pritlačil šoféra. Posádku by navyše bolo potrebné vystrihnúť z auta. Rozdiel medzi autami je aj v bezpečnostnej výbave, africký model totiž nie je vybavený stabilizačným systémom a ani systémom ABS. Celý crash test si môžete pozrieť vo videu nižšie. Cieľom organizácie Global NCAP bolo poukázať na dvojakú kvalitu áut pri porovnaní Európy a iných trhov.