Návratnosť investície do LPG má byť podľa výpočtov Dacie od 11 000 do 25 000 km v závislosti od zvoleného modelu.
Dacia Duster, Sandero, Logan a Logan MCV prichádza na trh s cenovým rozdielom od 400 eur medzi benzínovou 1,0 TCe 100 a a plynovou verziou 1,0 TCe 100 LPG, čím sa ponuka Dacia stáva najdostupnejšou LPG verziou na trhu. Cenový rozdiel 400 eur platí pre Daciu Duster, v ostatných prípadoch nie je v ponuke rovnako výkonný benzínový motor, ale slabší. Rozdiel v cene v neprospech silnejšej LPG motorizácie je tak výraznejší. Dacia stavila na trojvalcový motor 1,0 TCe, ktorý bol od začiatku vývoja konštruovaný na pohon LPG. Vozidlá s pohonom LPG sú dvojpalivové a disponujú dvoma špecifickými systémami vstrekovania paliva, rovnako ako aj dvomianádržami - jedna na benzín a jedna na LPG. Vďaka tomu je dojazd po natankovaní oboch nádrží až 1 000 km.
Vodič môže kedykoľvek počas jazdy prepnúť pomocou prepínača na palubnej doske pohon z benzínu na LPG alebo naopak. Výhodou, okrem nižších prevádzkových nákladov, je aj vyšší krútiaci moment LPG verzie. Rozdiel je síce minimálny (Duster -160 Nm vs. 170 Nm), ale poteší jeho dostupnosť už pri 2 000 otáčkach, benzínová verzia dosiahne maximum až pri 2 750 otáčkach. Rozdiel v cene sa na prevádzkových nákladoch podľa prepočtu Dacie vráti nasledovne: Sandero - 19 074 km; Logan 25 613 km; Logan MCV 19 619 km; Duster 11 474 km. Pri výpočte bola braná do úvahy cena benzínu 1,3 eur/l a cena LPG 0,58 eur/l.