Autosuv.sk

Ostatné

DS7 Crossback: Vraj nie je pre hocikoho!

Automobilka DS na Autosalóne v Ženeve predviedla aj novučičké SUV, ktoré by malo byť prvým autom z novej generácie. Prvá edícia tohto vozidla bude pre rezerváciu sprístupnená len v obmedzenom počte a len do konca roka. Ako vraví samotná značka, „Potrebujete trpezlivosť aby s
DS7 Crossback: Vraj nie je pre hocikoho!

Automobilka DS na Autosalóne v Ženeve predviedla aj novučičké SUV, ktoré by malo byť prvým autom z novej generácie. Prvá edícia tohto vozidla bude pre rezerváciu sprístupnená len v obmedzenom počte a len do konca roka. Ako vraví samotná značka, „Potrebujete trpezlivosť aby ste si zaslúžili toto auto a možnosť sadnúť si za volant.“ Tieto slová jednoznačne nevzbudzujú pocit, že by sa automobilka bála nedostatku zákazníkov. Je ale naozaj o čo stáť?

DS7 Crossback: Vraj nie je pre hocikoho! (6 obrázkov v galérii)

Automobil na prvý pohľad neskrýva svoj športovo-luxusný potenciál, ktorým ho dizajnéri obdarili. Vsádza na mohutne pôsobiacu obriu mriežku chladiča a precízne zapracované predné svetlá. Tie sú schopné priam až diskotékových kúskov. Športové línie a tvary, ktoré sa nesú aj po bokoch modelu, ústia vzadu. Tam ukončujú celú prácu dizajnérov krásne svetlá s 3D efektom prepojené lesklou lištou s nápisom CROSSBACK. Veľmi pozitívne pôsobia aj obrovské dvadsaťpalcové kolesá, ktoré automobilu dodávajú dravosť.

Vnútri je automobil nielen pekný, ale v prvom rade technologicky veľmi vyspelý. Už po prvom nasadnutí je nám jasné, kam automobilka týmto modelom mieri a aj to, že jej sebavedomie by mohlo byť opodstatnené. Akékoľvek budíky v tomto automobile nehľadajte. Jediná vec, čo vnútri nie je digitálna budete vy a malý ciferník ukazujúci čas. Veľký monitor pred vodičom a obrí dotykový displej infotainmentu sú to, čo v tomto aute dominuje.

Aj keď je interiér veľmi pekne ladený a pôsobí dojmom luxusu, nie je to to, čo na vozidle zaujalo najviac. Je príjemnou správou, že automobilka, ktorá bola donedávna nútená kráčať v tieni Citroenu, nezaháľala a pri uvádzaní svojej druhej „nezávislej“ generácie vozidiel myslela aj na vylepšenie aktívnej bezpečnosti. Predná kamera neslúži len na záznam jazdy, ale aj na analýzu povrchu vozovky. Ak pôjdete po rolete alebo klasických slovenských tankodromoch, auto jednoducho prispôsobí tuhosť pruženia a zaistí vám väčší komfort. Kľúčom k dokonalosti tohto systému je jeho dochvíľna a presná reakcia. Ako to bude vyzerať v realite, zatiaľ nevieme. Vieme však, že DS je na svoj nový model hrdý právom. Ostáva iba otázka, či je správne pôsobiť tak sebavedomo s úplne novým modelom.

Tagy

Pokračovať v čítaní