S myšlienkou nabíjania elektromobilu za jazdy sa nestretávame prvýkrát. Koncern Stellantis a konkrétne značka Fiat prichádza s vlastným riešením. Fiat postavil pri diaľnici A35 kruhovú cestu Arena del Futuro (aréna budúcnosti), do ktorej umiestnil indukčné cievky.
Systém cievok umožňuje bezdrôtové nabíjanie vozidla bez nutnosti zastaviť. Diaľničné tempo je dnes najväčším nepriateľom dojazdu, elektrický Fiat 500e však počas jazdy na okruhu vôbec nevyužíval energiu z batérie. Spoliehal sa len na bezdrôtový prenos energie, ktorú využíva priamo elektromotor.
Dochádza tak k šetreniu životnosti batérie. V budúcnosti by takéto riešenie mohlo priniesť niekoľko výhod. Klesli by obavy vodičov z dojazdu a zároveň by batérie vo vozidlách mohli byť menšie a ľahšie.
Stellantis, na rozdiel od iných podobných riešení, využíva nabíjanie jednosmerným prúdom, takže nemusí dochádzať k premene jednosmerného prúdu na striedavý, čo znižuje energetické straty. Efektivita nabíjania je porovnateľná s rýchlonabíjacou stanicou. Navyše káble v ceste môžu byť tenšie a dokonca aj hliníkové, čo výrazne znižuje cenu projektu.