Problém s predajom sa snažia automobilky v čase pandémie riešiť online predajom. Po Škode spúšťa online predaj aj Ford.
Slovenskú cenovku nového Fordu Puma poznáme už od februára. Nasadenie modelu vzhľadom na momentálnu situáciu s koronavírusom neprišlo zrovna v najlepšom čase. Ford si chce preto pomôcť aspoň možnosťou online predaja. Na svojich webových stránkach ponúka možnosť priamo si vyskladať nové auto, alebo si vybrať z ponuky dostupných skladových vozidiel. Podobnou cestou sa už skôr vydala aj Škoda so svojím Live Showroomom.
Ford Puma sa na slovenskom trhu predáva v štyroch štandardných prevedeniach: Titanium, Titanium X, ST Line a vrcholnú verziu predstavuje športovo ladené ST Line X. Vozidlo sa vyznačuje najväčším batožinovým priestorom v triede s objemom kufra 456 l. Slovenské ceny a základné informácie o modeli nájdete v nasledujúcich článkoch.