Rýchlosť, výkon a ovládateľnosť sú aspekty, na ktoré brali konštruktéri ohľad pri vývoji slávnych športových vozidiel Nissan Skyline. Aj preto si časom vyslúžili prezývku Godzilla.
Na svete nie je veľa športových modelov slávnych ako Nissan Skyline. S jeho výrobou sa začalo už pred 60-timi rokmi a za ten čas priniesol množstvo inovácií, ale predovšetkým brutálnu silu. Aj preto si vyslúžil prezývku Godzilla a medzi fanúšikmi je legendou. Všetko začalo v roku 1957 modelom Prince Skyline. Auto s výkonom 60 k dosiahlo maximálnu rýchlosť 125 km/h. V roku 1969 už svet obdivoval Skyline GT-R pre schopnosť dosiahnuť rýchlosť 200 km/h. Ale nebola to len rýchlosť, ktorou nové modely bodovali. Čoraz viac vystupovali do popredia aj ďalšie novinky, potrebné pre lepšie ovládanie auta. Model z roku 1973 bol napríklad prvým japonským autom s kotúčovými brzdami vpredu aj vzadu. O štyri roky neskôr prišiel na scénu Skyline GC210 s iným prvenstvom. Bol prvým japonským sériovým autom, využívajúcim turbo.
O ďalších šesť rokov neskôr prišiel športový prototyp Skyline Super Silhouette a zaujal predovšetkým výkonom. V tom čase mali totiž 570 koní akurát monoposty F1. V roku 1987 prišiel Skyline 2000GTS-R so schopnosťou natáčať všetky kolesá. Natáčanie kolies oboch náprav v zákrute dnes opäť získava na popularite. Používa ho napríklad Renault ale aj Porsche. Rok 1990 a model Calsonic GT-R si priaznivci športového modelu spájajú s novou prezývkou Godzilla. Jeho neskorší nástupca z roku 1999 sa zas zviditeľnil po boku Paula Walkera vo filme Rýchlo a Zbesilo 2. V tejto pasáži videa zaznie na moment aj hlas Jeremy Clarksona. Oznamuje, že toto auto je rýchlejšie na okruhu Nürburgring ako Porsche 911 Turbo. Všetko sa končí v súčasnosti pri modeli GT-R Nismo. Viac informácii sa dozviete z videa.