Digitálna prístrojová doska integruje až päť obrazoviek s vysokým rozlíšením. V rohoch sú umiestnené displeje, nahradzujúce vonkajšie spätné zrkadlá. Vnútorné spätné zrkadlo je na svojom tradičnom mieste, ale znovu nejde o klasické zrkadlo.
Zaujímavý interiér Hondy e so širokou prístrojovou doskou sme si všimli už dávno. Teraz ho japonská automobilka bližšie predstavuje a viac prezrádza o funkciách, dostupných na palube. „Naším cieľom bolo dosiahnuť, aby jednoduchý štýl exteriéru pokračoval aj vo vnútri. Celková atmosféra v interiéri v kombinácii s výnimočným komfortom, dosiahnutým použitím známych materiálov, ako je textúra dreva a dekoratívne látky, pripomína modernú obývačku“, vysvetľuje Kohei Hitomi, hlavný vedúci projektu Honda e. „V tomto modernom relaxačnom prostredí môžu cestujúci bez vynaloženia úsilia využívať pripojenú technológiu, napríklad systém kamerových zrkadiel a dvojitý displej dotykovej obrazovky, ktorý sa napriek vysokej sofistikovanosti používa neuveriteľne jednoducho.“
Digitálna prístrojová doska integruje až päť obrazoviek s vysokým rozlíšením. V rohoch sú umiestnené displeje, nahradzujúce vonkajšie spätné zrkadlá. Vnútorné spätné zrkadlo je na svojom tradičnom mieste, ale znovu nejde o klasické zrkadlo, ale obrazovku, prenášajúcu obraz z centrálnej zadnej kamery. Zaujíma nás hlavne, do akej miery Honda zabránila znečisteniu vonkajších kamier, to však ukáže až prax. Kľúčové informácie o vozidle vrátane výkonu vozidla a stave nabitia akumulátora, zvoleného režimu jazdy a informácie o bezpečnostných funkciách zobrazuje vodičovi 8,8-palcový TFT prístrojový displej.
Najväčšiu plochu širokej digitálnej prístrojovej dosky Hondy zaberajú dvojité 12,3-palcové LCD dotykové obrazovky. Sú to primárne displeje informačno-zábavného systému s veľkým výberom inteligentných aplikácií a služieb. Honda sľubuje sofistikované a mimoriadne intuitívne rozhranie, nastaviteľné podľa potreby. Ovládanie má byť podobné ako v prípade smartfónov. Potiahnutím prsta po obrazovke sa dá prechádzať naposledy použitými aplikáciami. Obsah možno presúvať medzi oboma obrazovkami. Navigačné pokyny si tak šofér môže jednoducho presunúť bližšie do svojho zorného poľa. Spolujazdec môže mať na svojej strane zapnutú úplne inú aplikáciu, napríklad prehrávanie skladieb. Komu nestačí balík zabudovaných aplikácií, môže ho nahradiť zrkadlením smartfónu prostredníctvom Apple CarPlay alebo Android Auto.
Aj Honda e dostane do svojej výbavy pokročilého hlasového asistenta. Príbuznosť s hlasovým ovládaním v ďalších automobilkách naznačuje aktivačný pokyn "OK Honda". Dnes sa používajú bežne pokyny "Hey, Mercedes" či "Hey, BMW". S elektromobilom je možné spojiť sa aj na diaľku, opäť vďaka aplikácii v smartfóne. Na diaľku sa dá sledovať dojazd, vyhľadávať nabíjacie stanice, či ovládať klimatizáciu. Cez aplikáciu možno pomocou digitálneho kľúča zamknúť a odomknúť vozidlo. Ak sa automobil dostane mimo majiteľom nastavenú zónu, tak dostane bezpečnostné upozornenie. Nová Honda e ešte nie je v predaji, ale už o ňu prejavilo záujem 36-tisíc potenciálnych zákazníkov.