Prvým modelom s označením N-Line sa stane i30, ale v budúcnosti sa dočkáme aj ďalších vozidiel N-Line. Táto nálepka by podľa nás veľmi pristala Hyundaiu i30 Fastback.
Hyundai i30 N spravil kórejskej automobilke medzi fanúšikmi športovo ladených áut na každý deň veľkú reklamu. Príťažlivý, športový vzhľad, výborné jazdné vlastnosti a famózny zvuk Hyundaiu i30 N vzbudili okamžite pozornosť. Nie je to však auto pre široké masy. Pre bežného vodiča až príliš "kope a pľuje síru". Preto prichádza kompromis v podobe verzie N-Line. Hyundai i30 N-Line preberie viacero dizajnových prvkov priamo z ostrého "eNka". Patrí medzi ne predný a zadný nárazník, ktorý v tomto prípade ešte zvýraznia strieborné linky. K dispozícii budú aj 18-palcové kolesá.
Novým prvkom je dvojitá koncovka výfuku. Ostrý i30 N má koncovky výfuku po oboch stranách a majú väčší priemer. Pocit športového auta vo vnútri navodia sedadlá, volant potiahnutý perforovanou kožou a športová radiaca páka. Popritom si však Hyundai zachováva aj slušné praktické vlastnosti. Hyundai i30 N-Line však neprináša iba vyslovene imidžové zmeny. Auto je obuté do pneumatík PS4 Michelin Performance, má upravený podvozok a Hyundai sľubuje aj lepšie reakcie motora. V tomto prípade hovoríme o turbom prepĺňanom benzínovom motore 1,4 T-GDI s výkonom 140 k.
Hyundai i30 N-Line (23 obrázkov v galérii)
Nový Hyundai i30 N-Line vypĺňa medzeru, ktorá vznikla v ponuke automobilky po predstavení ostrého "eNka". Zatiaľ čo i30 N je poriadne mäso, tak N-Line je len akýmsi "prikorenením" štandardnej verzie. Zatiaľ nepoznáme, ktoré ďalšie modely prídu vo verzii N-Line, ale určite by sme privítali, keby sa tak stalo aj v prípade i30 Fastback. Pripomíname, že Hyundai pripravuje aj ostrú verziu i30 N Fastback.
A prečo spomíname v článku korenie a mäso? S podobným prirovnaním totiž prišiel samotný Hyundai vo svojej novej reklame. Ako prirovnanie mu v tomto prípade poslúžil hamburger a chili. V reklame účinkuje aj Gabriele Tarquini, ktorý je už pomaly legendou motošportu. Posledné roky pretekal v sérii WTCC a teraz preháňa svojich súperov, vrátane Maťa Homolu, v sérii WTCR. Naposledy sme ho mohli vidieť na Slovakia ringu. Mimochodom, Gabriele je priebežným lídrom šampionátu.