Elektrickej verzii Hyundaiu Kona sa veľmi dobre darí. Od uvedenia v marci 2018 predal Hyundai už vyše 100 000 vozidiel, túto hranicu prekročil ešte v júni. Predajom určite neškodí vysoký výkon vozidla s hodnotou 150 kW, no ešte dôležitejším údajom je papierový dojazd 449 km podľa meracieho cyklu WLTP. V praxi tak Kona pokrýva nároky väčšiny motoristov na denný dojazd. Výnimkou môže byť akurát cesta na dovolenku do zahraničia. Hyundai sa najnovšie rozhodol demonštrovať slušný elektrický dojazd Kony pokusom o rekord. Cieľom bolo na jedno nabitie prejsť až 1 000 km. Na okruh Lausitzring postavil tri sériové vozidlá Kona bez akýchkoľvek úprav so štandardnými pneumatikami Nexen Nfera SU1 215/55 R17.
Hyundai
Keďže posádky medzi sebou súperili, ani jedna si nezapla klimatizáciu ani multimediálny systém. Denné svetlá však boli povinnosťou, aby bolo všetko v súlade s predpismi. Podľa simulácií mali vozidlá prejsť vzdialenosť medzi 984 km až 1066 km a do tohto intervalu sa zmestili všetky tri posádky. Pre čo najväčšie natiahnutie dojazdu si zvolili mestské rýchlosti okolo 30 km/h. Nízke rýchlosti predĺžili dobu trvania testu na takmer 35 hodín, počas ktorých sa za volantom vystriedalo 36 šoférov. Nakoniec prešli Kony podobne dlhé trasy 1 018,7; 1 024,1 a 1026 km. Samozrejme, v reálnej premávke nie je takýto dojazd dosiahnuteľný. Cieľom Hyundaiu bolo upozorniť na nadštandardný dojazd Kony v rámci elektromobilov.