Nedávno sme uverejnili krátky text o predsériovom modeli Rimac Nevera. Počas svojho krátkeho života slúžil ako testovací model, ale aj ako vozidlo pre predvádzacie jazdy pre novinárov a zákazníkov. Pred zošrotovaním absolvoval sériu niekoľkých crash testov, ale napríklad aj adrenalínovú jazdu so šéfom značky Rimac za volantom.
Približne takto vyzerá krátky život všetkých prototypov a spoločným menovateľom je rýchly koniec na šrotovisku. Neplatí to pre jeden z prototypov Ioniq 5, ktorý dostal šancu na druhý život. V krátkom videu ukazuje Hyundai jeho rozobratie na súčiastky a prerod na čistič vzduchu.
Konštruktéri využili viacero častí Ioniqu od ventilátora cez filter až po časti z 20-palcových diskov. Svoje miesto na čističi vzduchu má emblém Ioniq 5, časť kapoty, panelov dvier, zadné LED svetlá, ale aj veľké displeje z interiéru.