Hyundai plánuje do roku 2035 premeniť celú flotilu svojich modelov, ponúkaných v Európe na elektromobily. V celom svete chce rovnaký cieľ dosiahnuť do roku 2040. Nie všetky modely budú batériové elektromobily, Hyundai totiž veľkú dôležitosť prikladá aj vodíkovým autám. Vodík plánuje využívať v oveľa širšej perspektíve a nezameria sa len na osobnú dopravu. Očakávať tak môžeme vodíkové traktory, stroje, nákladné autá, električky, či mobilné vodíkové stanice.
Pozornosť chce na vodík strhnúť aj vodíkovým športovým konceptom Vision FK. Koncept v sebe kombinuje vodíkovú technológiu s technológiou batériového elektromobilu. Poháňa zadné kolesá a poskytuje výkon 500 kW. Rýchlosť 100 km/h dosiahne pod štyri sekundy a dojazd vozidla je viac ako 600 km.
Oveľa bližšie k realite má tretia generácia vodíkového pohonu. Druhú generáciu využíva Hyundai v súčasnosti v modeli Nexo. Modernejšie technológie umožnili automobilke medzigeneračne zmenšiť vodíkový pohon o 30 %, možno ho tak ľahšie využiť v rôznych typoch vozidiel. Výkon systému je 100 kW, ale Hyundai príde aj s výkonnejším systémom (200 kW) pre úžitkové autá. Jedným z hlavných výhod novej generácie má byť aj dlhšia životnosť celého systému. Pohon, určený pre úžitkové vozidlá, by mal vydržať o 50 až 100 % dlhšie a umožní najazdiť 500 000 km.
Výhodou vodíkového systému je jeho modularita a spájaním 100 kW modulov možno dosiahnuť výkon od 500 kW do 1 MW. Systém potom možno využiť na pohon lodí, či ako núdzový zdroj elektrickej energie. Dôležitou otázkou do budúcnosti ostáva cena vodíkových áut. Hyundai predpokladá, že do roku 2030 by sa mohla vyrovnať s cenami batériových elektromobilov. V najbližšej budúcnosti môžeme očakávať výraznú modernizáciu vodíkového Nexa (2023) a v polovici dekády predstaví Hyundai dva nové samostatné vodíkové modely.