Od januára do júna 2024 odovzdal Hyundai slovenským zákazníkom 4 538 nových vozidiel. Získal tak 8,7 %-ný podiel na trhu a bol celkovo 4. najpredávanejšou značkou nových áut u nás.
Značka výrazne bodovala u súkromných osôb, ktoré stoja až za 46 %-ami všetkých predaných vozidiel Hyundai v prvom polroku. Vďaka tomu sa stala kórejská automobilka 2. najpredávanejšou značkou nových áut u súkromnej klientely.
„Naj“ v prvom polroku 2024
V prvom polroku 2024 sa z Hyundai modelov darilo najmä i30-tke, ktorá si na konto pripísala až 2 045 registrácií. Bola tak nielen najpredávanejším vozidlom značky Hyundai, ale zároveň druhým najpredávanejším vozidlom na Slovensku celkovo.
Na konto si i30 pripísala aj ďalšie prvenstvo v portfóliu Hyundai. Jej predaj za prvých šesť mesiacov narástol v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka o vyše 60%. Podpísal sa pod to najmä dopredaj staršej a úspešný štart predaja modernizovanej verzie radu i30.
Najpredávanejším SUV-čkom značky Hyundai bol ku koncu júna Tucson s 850 registráciami, nasledovaný modelom Kona s vyše 400 registráciami.
Nový Bayon, Santa Fe aj špeciálny Tucson
Druhý polrok sa bude v Hyundai niesť v znamení príchodu viacerých atraktívnych noviniek. Od začiatku júla sa v predajniach začal objavovať modernizovaný crossover Bayon a v auguste sa očakáva príchod prvých kusov novej generácie Santa Fe. Na jeseň uvedie Hyundai na trh špeciálnu edíciu modelu Tucson, ktorý je oslavou 20. narodenín tohto obľúbeného SUV.
Počet registrácií vozidiel značky Hyundai na Slovensku v roku 2023
Zdroj: Zväz automobilového priemyslu Slovenskej republiky, 1.1.-30.6.2024