Globálna analytická spoločnosť J. D. Power zverejnila nový rebríček vernosti zákazníkov 2021 U.S. Automotive Brand Loyalty Study. Rebríček bol zostavený na základe informácií o nákupe automobilov od júna 2020 do mája 2021 a cieľom bolo zistiť, koľko vodičov si pri kúpe nového modelu vybralo rovnakú značku. Údaje v databáze Power Information Network zohľadňovali všetky ročníky a modely, predané a kúpené v danom období na americkom trhu. Rebríček zostavili po tretíkrát.
Prémiové autá
V prémiovom segmente si v tomto smere najlepšie počínala značka Lexus, pre ktorú sa pri výbere nového auta opätovne rozhodlo 51,6 percent kupujúcich. Druhé miesto v tohtoročnom rebríčku J. D. Power v prémiovej triede obsadilo Porsche, ktorého modely si vybralo 50,2 percent majiteľov tejto značky. Tretie miesto patrí značke Mercedes-Benz (47 percent), na ďalších sa umiestnili BMW a Audi.
Masové autá
V zostave obľúbených značiek tohtoročného rebríčka U.S. Automotive Brand Loyalty Study dominovali japonské značky. K automobilom tej istej značky sa najčastejšie vracali zákazníci Subaru (61,8 percent). Druhé miesto obsadila Toyota (61,1 percent). Stupienok víťazov uzatvára Honda (59,3 percent), ktorá je štvrtou najčastejšie kupovanou značkou v Spojených štátoch. Na ďalších miestach sa umiestnili značky domácich výrobcov – RAM (56,8 percent) a líder amerického trhu Ford (53,9 percent).