Modernizovaný Jaguar E-Pace sa môže pochváliť prepracovaným predným nárazníkom, novou mriežkou chladiča s výplňou v tvare diamantu a novými prednými svetlometmi. Dizajnéri upravili aj zadné svetlá, inšpirované elektrickým modelom I-Pace. Pozmenená je aj mriežka v zadnom nárazníku, ktorá sa tiahne cez celú jeho šírku od jednej koncovky výfuku k druhej.
JLR
Vo vnútri sľubuje Jaguar pocit vyššej kvality. Prispieť má k tomu nový volant, zaoblený dotykový displej s uhlopriečkou 11,4-palca, ale aj niektoré drobnosti ako je mäkký poťah najčastejšie využívaných tlačidiel. Okrem toho interiér oživuje množstvo kovových doplnkov.
JLR
Nové motorizácie si vyžiadali úpravu architektúry vozidla. Vedľajším efektom je silnejšie ukotvenie prednej nápravy, ktoré sa prejavuje zvýšeným komfortom jazdy. Konštruktéri znížili aj vibrácie a rázy, prechádzajúce do kabíny. Základnou naftovou pohonnou jednotkou je štvorvalec s objemom 2,0 l a s výkonom zdvihnutým na 117 kW, ktorý je jediný ponúkaný so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou. Všetky ostatné motory sú elektrifikované vďaka mild hybridnej technike a spolupracujú s 8-stupňovou alebo 9-stupňovou automatickou prevodovkou. Benzínový základ tvorí prepĺňaný trojvalec s objemom 1,5 l a s výkonom 117 kW. Poháňa výlučne kolesá prednej nápravy.
JLR
Výkon ostatných naftových a benzínových štvorvalcov s objemom 2,0 l sa pohybuje od 117 kW do 220 kW a poháňajú všetky štyri kolesá. Najvýkonnejší Jaguar E-Pace sa spolieha na plug in hybridný pohon. Jeho základom je trojvalec s objemom 1,5 l a dopĺňa ho elektromotor s výkonom 80 kW, poháňajúci kolesá zadnej nápravy. Výsledkom je celkový výkon sústavy 225 kW. Na rýchlosť 100 km/h zrýchli najsilnejší E-Pace v priebehu 6,5 s. Batéria s kapacitou 15 kWh umožňuje elektrický dojazd 55 km podľa novšieho meracieho cyklu WLTP.