Dvorný úpravca BMW, spoločnosť Alpina, si posvietil na BMW radu 7. Vylepšil ho po svojom a výsledkom je Alpina B7 xDrive Sedan.
Modernizované BMW radu 7 už začalo zbiehať z výrobných liniek. Komu by však výkon veľkej limuzíny nepostačoval, má ďalšiu možnosť v podobe modelu Alpine B7. Dvorný úpravca BMW si totiž zobral do parády novinku s výraznými obličkami, tvoriacimi prednú masku a pripravil vlastnú verziu luxusného auta. Dizajnové úpravy sú skôr decentné a zamerané boli na lepšiu aerodynamiku a chladenie. Interiéru dominujú luxusné a dôsledne ručne spracované materiály a ešte o niečo lepšie odhlučnenie.
Výraznejšie zmeny sa uskutočnili pod kapotou. Prepĺňaný motor V8 s objemom 4,4 l, vďaka dvom turbodúchadlám s priemerom zväčšeným na 54 mm, poskytuje výkon 440 kW a krútiaci moment 800 Nm, dostupný od 2 000 do 5 000 otáčok. Pôvodná 8-stupňová automatická prevodovka musela byť kvôli týmto parametrom motora zosilnená a dostala nový softvér. Prekalibrovaný je aj systém pohonu všetkých kolies xDrive. Vyšší výkon je jeden aspekt emócie za volantom, pre Alpine je však dôležitý aj zvuk. O ten sa stará športový výfukový systém z nehrdzavejúcej ocele s dvoma dvojitými koncovkami, zapracovanými do zadného nárazníka.
Podvozok športovo upravenej limuzíny musí stále ostať komfortný, ale nemôže mu chýbať primeraná "ostrosť". Vzduchové pruženie a aktívne stabilizátory potláčajú nakláňanie karosérie a upravujú výšku podvozka podľa situácie. V rýchlostiach do 32 km/h možno podvozok zdvihnúť o 20 mm. V režime Sport+ a vždy pri prekročení rýchlosti 225 km/h klesne podvozok o 15 mm bližšie k asfaltu. V prípade BMW sme zvyknutí na run-flat pneumatiky, Alpine kvôli dôrazu na komfort túto technológiu nevyužíva. Pneumatiky Michelin sú obuté na 21-palcových kolesách Alpina Classic. Alpina B7 xDrive Sedan je tu pre tých, ktorí hľadajú spojenie komfortu, rýchlosti a výnimočnosti.