Obrazovky a veľké displeje vládnu interiérom dnešných áut. Nájdeme ich v malých mestských vozidlách, a aj vo veľkých luxusných limuzínach. Čím väčšia obrazovka, tým luxusnejšie vozidlo - tak to dnes mnohí vnímajú. V tomto duchu sa niesla aj divácka otázka počas online rozhovoru so spičkovými dizajnérmi na portáli Car Design News.
"Dnes sa zdá, že prémiový luxus a UX (user experience - užívateľský zážitok) sú synonymom pre veľkú obrazovku, bude to tak aj v budúcnosti? Dosiahli sme už vrchol obrazoviek?" Na otázku vzápätí odpovedal Matthias Junghanns, šéf dizajnér interiérov BMW i. "Je to veľká obrazovka, ktorá sa počíta? Osobne som presvedčený, že tieto čierne sklenené povrchy v interiéroch áut sú... skôr či neskôr sa ich zbavíme," povedal Junghanns.
V budúcnosti môžeme podľa Junghannsa počítať s novými technológiami. Všetko bude na dosah ruky a rozhrania sa objavia len vtedy, keď ich potrebujeme a chceme. "Všetko má svoj vrchol a obrazovky ho zrejme majú. Väčšinou cestujete v aute a viac si užívate výhľad ako obrazovky," dodal dizajnér značky Polestar, Conny Blommé.
Budúcnosť veľkých obrazoviek tak zrejme nie je vôbec ružová. Nahradia ich modernejšie technológie a podobne ako obrovské obrazovky ich uvidíme najskôr v luxusných autách. Zatiaľ však stále dominujú obrazovky, či už MBUX Hyperscreen od Mercedesu, alebo 31-palcové Theatre Screen od BMW (na titulke).