Autosuv.sk

Ostatné

Mitsubishi modernizovalo L200, do Európy dorazí budúci rok

Výraznou zmenou prešla najmä predná časť. Novinkou je off-road režim s voliteľným typom terénu.
Mitsubishi modernizovalo L200, do Európy dorazí budúci rok

Výraznou zmenou prešla najmä predná časť. Novinkou je off-road režim s voliteľným typom terénu.

Mitsubishi modernizovalo svoj pickup L200. V Európe si naň ešte nejakú chvíľu počkáme a zatiaľ sa bude u nás predávať staršia verzia. S predajom modernizovanej verzie sa začne v Thajsku už tento mesiac, postupne sa však predaj rozšíri až do 150 krajín. Zatiaľ nie je známe, aká špecifikácia príde do Európy, a preto nevieme potvrdiť pohonné jednotky. V súčasnosti Mitsubishi využíva motor 2,4 DI-D v dvoch verziách s výkonom 113 a 133 kW. Už dnes však vieme, že na výber ostanú dva typy pohonu všetkých kolies, ktoré poznáme pod názvom Super-Select a Easy-Select. Novinkou je nový off-road režim jazdy, v rámci ktorého si šofér môže meniť nastavenie pohonu v závislosti od povrchu. Na výber má šotolinovú cestu, sneh/blato, piesok a skaly. Posledná možnosť je dostupná len pri využití redukčnej prevodovky. Vozidlo je postavené aj naďalej na rebrinovom ráme. Japonci však v tlačovej správe zdôrazňujú aj asistenčné systémy. Mitsubishi dokáže zaregistrovať chodcov a vozidlá, ktoré mu zavadzajú v ceste, sleduje slepý uhol, premávku za autom pri cúvaní z parkovacieho miesta a pomôže, ak si vodič v úzkych priestoroch pomýli brzdu s plynom.

Mitsubishi L200 (4 obrázky v galérii)

Z dostupných informácií je pre nás najzásadnejšou zmenou dizajn. Línia karosérie sa nezmenila, ale s novou prednou časťou má L200 úplne iný imidž. Predné svetlá sú menšie a tvoria len úzky pás, ktorý nadväzuje na horizontálne vedenú chrómovú lištu. Dizajnéri upustili od zvislých chrómových líšt, križujúcich prednú masku. Naopak, výraznejšia je spodná časť, ktorá slúži na prívod vzduchu ku chladiču. Dve okrúhle hmlovky nahradili rozmernejšie svetlá, posunuté vyššie a do strán. Zmenou prešli aj zadné svetlomety, ktoré zasahujú do bočnej časti po celej svojej výške. Predtým sme pri pohľade zboku mohli vidieť len vrchnú časť svetla.

Vo vnútri Mitsubishi sľubuje kvalitnejšie a mäkšie materiály, na viacerých miestach ozdobené kontrastným prešívaním. Celá centrálna časť a aj bočné výduchy klimatizácie boli osadené do rámu, ktorý má navodiť v pracovnom aute dojem luxusu. Interiér sa však podľa nás stále nesie aj v pracovnom duchu. Aspoň my máme ten dojem z množstva plastových tlačidiel. V pracovnom aute sú podľa nás praktickejšie, keď ani po dlhodobom používaní na nich nevidno výraznejšie stopy ako na vyšúchaných ozdobných tlačidlách. Na nové Mitsubishi L200 si v Európe musíme počkať zrejme až do budúceho roka.

Tagy

Pokračovať v čítaní