Automobilky stále bojujú s nedostatkom mikročipov. Niektorí výrobcovia sú nútení spomaľovať, či úplne zastavovať výrobu niektorých modelov. S originálnym riešením prišiel tento rok Peugeot, keď dosluhujúci model 308 (medzitým už bola predstavená nová generácia) dopredáva tento rok bez digitálneho prístrojového panelu. Návrat ku klasickým analógovým "budíkom" mu pomáha aspoň mierne znížiť spotrebu čipov.
S podobným riešením prišiel aj Volkswagen v prípade svojho modelu Fox, ktorý ešte stále predáva v Brazílii. Fox sa svojho času predával aj v Európe. Ide o starý model, postavený na rovnakej platforme ako Škoda Fabia prvej generácie. Palubná doska je analógová, no nemecký výrobca aj tak našiel spôsob, ako znížiť spotrebu mikročipov a rozhodol sa Fox predávať bez akéhokoľvek infotainmentu.
Miesto pre 6,5-palcový displej je prekryté plastovou krytkou a odrazilo sa to aj na nižšej cene vozidla. Kabeláž a reproduktory aj napriek tomu ostali vo výbave vozidla a zákazníci si môžu vozidlo dodatočne dovybaviť infotainmentom neskôr.
Zdroj: Volkswagen Brazil a Motor1